Rondje Voerendaal - Vaals 2018

34 mi
May 4, 2018
May 2018

near Klimmen, Limburg (Nederland)

Greenlaning langs groene akkers, holle wegen en door een beek.
Prachtige manier om deze streek te verkennen.
Links én rechtsom goed te doen.

• ArendW Jun 30, 2018

Gisteren hebben we deze route gereden, onze eerste off road.

Het is inderdaad een erg mooie route met mooie ver gezichten.

• Flixx42 Jul 19, 2018

Sehr schöne und leichte Strecke.

• Photo of VerstraeteD
    VerstraeteD Oct 27, 2018

Vandaag deze route gereden omdat we in de buurt op vakantie waren. Mooie streek! Alleen wie een 4x4 route verwacht heeft het verkeerd... De route is erg soft. Kan gereden worden door iedere wagen die over iets of wat bodemvrijheid beschikt. Verder 85% verharde asfalt/betonwegen en maar 15% kiezelwegen. Helaas zijn er ook twee wegen niet meer toegankelijk, dit vanwege geplaatste verbodsborden. Vandaar ook geen rivier/doorwatering gehad. Wij deden een stop bij Restaurant Gerardushoeve, een echte aanrader op de rit!

• Photo of pmarinissen
    pmarinissen Feb 17, 2020

Mooie route door het Limburgse land. Weinig onverhard naar mijn idee en bijna met een normale auto (niet 4x4) te rijden, m.u.v. het stukje door het water (Mechelderbeek).

• Bob Lammers Jul 28, 2020

Toffe route, ongeveer 70 procent asfalt 30 procent off road.

• Photo of jeroenrhee
    jeroenrhee Oct 25, 2020

Erg leuke route. Zeker 'n aanrader. Niet erg veel off road maar dat mag de pret niet drukken

• Photo of rene.corten
    rene.corten Jan 18, 2021

Goed te doen, leuke doorwading. Gereden met een onaangepaste Willys jeep.

• Photo of Yannick Simons
    Yannick Simons Jan 31, 2021

Vandaag de eerste keer met mijn Suzuki Jimny (2003) een off-road route gereden. Het was een top route voor een eerste keer off-road rijden. Helaas heb ik maar 3/4 van de route kunnen afleggen omdat ik iets te fanatiek door de doorwatering ben gereden. Hierdoor ben ik mijn nummerplaat verloren in het water. Gelukkig was er mede Wikiloc gebruiker die per toeval dezelfde route reed. Deze gebruiker wil ik hierbij nogmaals bedanken voor het helpen zoeken (en vinden) van mijn nummerplaat. Ik ga deze route zeker aankomende week nog afmaken!

• Photo of 4x4 OffRoad Limburg
    4x4 OffRoad Limburg Feb 6, 2022

Mooie omgeving. Helaas weinig onverhard.

• Photo of **Betsie**
    **Betsie** Dec 31, 2022

Heel mooie omgeving 👌

• Photo of Daan C
    Daan C Apr 8, 2023

Leuke route om een deel van het heuvellandschap van Zuid Limburg te verkennen. Paar mooie plekken met wat uitzicht.

Als je een 4x4 route verwacht, dan kom je bedrogen uit. Er is slechts 10% onverhard en dat zijn meerendeel gewoon wat veldweggetjes met 1 leuk klimmetje en een passage door een heel klein stroompje.

Deze route gekozen om voor de eerste x WikiLoc te proberen, was prima te doen maar je moet wel goed opletten welke afslagen je moet hebben, er is geen hoorbare navigatie.