Rize/ Kaçgar Dağcılık Rafting Kayak İhtisas Spor Kulübü

July 24, 2023
July 2023

near Övündü, Gümüşhane (Türkiye)

Kaçgar Dağcılık Rafting Kayak İhtisas Spor Kulübü

Kaçkar Dağcılık Rafting Kayak Spor İhtisas Kulübü olarak 1998 yılında Bayram TARAKÇI tarafından on iki kişiden oluşan bir yönetim kurulu ile ilk adımlarını atmıştır. Dağcılık,Kayak.Rafting … birçok doğa spor alanında deneyimli ve dinamik sporcular yetiştirmek için yola çıkıldı.KDRK ailesi olarak hafta sonları günü birlik faaliyetlerinden yakalan arkadaş topluluğunun yanında sporu gerçek anlamda yapmayı ve bunu konuda deneyim sahibi olmaya istekli sporseverleri aynı çatı altına toplamayı hedefledik ve bu hedefleri de hızlı bir şekilde gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

Doğa sporların pek çok branşına ev sahipliği yapan kulübümüz, uzmanlaşmaya giderek Türkiye Dağcılık Federasyon desteği ile ulusal ve uluslar arası çalışmalara katkıda bulunmaya başlamıştır. Kulüp bünyesinde Dağcılık, Trekking,Rafting…gibi aktiviteleri düzenli olarak gerçekleştirilmektedir.

Misyonumuz sadece spor yapmak değil aynı zamanda sporu yaşam felsefesi haline getirmek.Bu bilinç içinde doğaya saygımızın artırılması amaçlanmıştır. KDRK ailesi olarak benimsediğimiz “Doğada ayak izinden başka bir şey bırakma!” sözünü gelecek nesillere içselleştirmek en büyük isteklerimiz arasındadır.

KDRK ailesi olarak planladığımız faaliyetler bununla sınırlı kalmayarak,Doğa sporlarını sevgi ve kardeşlik çerçevesinde bir aile olarak hayat damarlarımızdan biri olan kültürel ve sosyal etkinlikleri de unutmuyoruz.

Kaçgar Dağcılık spor kulübünün önü

KDRK Kulüp Binası

Otogara 2 km (5 dakika) uzaklıkta. KDRK binasının karşısında Alibaba lokantası ve Rize belediyesi katlı otopark var. Birde Fulla mağazası var.