Rialp-Montenastró-Sant Joan de l'erm-Sta Magdalena-Ars - la Seu d'Urgell

Photo ofRialp-Montenastró-Sant Joan de l'erm-Sta Magdalena-Ars - la Seu d'Urgell Photo ofRialp-Montenastró-Sant Joan de l'erm-Sta Magdalena-Ars - la Seu d'Urgell Photo ofRialp-Montenastró-Sant Joan de l'erm-Sta Magdalena-Ars - la Seu d'Urgell

August 30, 2018
August 2018

near Montenastró, Catalunya (España)

Immillorables paisatges d'una ruta que transcorre entre el pallars ( Sort/Rialp) i l'Alt Urgell ( la farga de moles/la seu d'Urgell). Molt senzilla però només es pot fer entre Maig i Novembre ja que la resta de l'any les pistes de Sant Joan de L' Erm estan tancades al trànsit per ser pistes d'esquí de fons. La part que puja fins arribar a Sant Joan de l'erm vell transcorre per dins de frondosos boscos d'avets, mentre que quan baixem de l'estació d'esquí de Sant Joan de l'erm cap a l'ermita de santa Magdalena la pista va vorejant el riu i el travessa en alguna ocasió. Al arribar a l'ermita pujem a la dreta en direcció als pobles d'Ars, i Farrera dels llops. Si giréssim a l'esquerra tirariem cap a la zona de la Vall Farrera . Veureu que hi ha llocs que s'ha perdut la senyal GPS i el traçat ha marcat línees rectes, però no hi ha pèrdua ja que no hi ha bifurcacions importants.

Sant Joan de l'erm Vell

Ermita Sant Joan de l'erm

Refugi on es pot dormir, menjar i hi ha possibilitat d'acampar o fer barbacoes.