Poznajemy Śląsk Cieszyński - okolice Cieszyna, Ustronia i Skoczowa (południe)

Photo ofPoznajemy Śląsk Cieszyński - okolice Cieszyna, Ustronia i Skoczowa (południe) Photo ofPoznajemy Śląsk Cieszyński - okolice Cieszyna, Ustronia i Skoczowa (południe) Photo ofPoznajemy Śląsk Cieszyński - okolice Cieszyna, Ustronia i Skoczowa (południe)

December 20, 2015
December 2015

near Skoczów, Województwo śląskie (Rzeczpospolita Polska)

Międzyświeć, Łączka, Ogrodzona, Bażanowice, Puńców, Dzięgielów, Leszna Górna, Cisownica, Ustroń, Kozakowice, Bładnice Dolne, Skoczów.

Trasa głównie asfaltowa, a momentami drogi szutrowe i ziemne.
W suchą porę przejezdne. Jak jest mokro, to już tylko auto z napędem 4x4.

• Photo of Johan5
    Johan5 May 30, 2020

Trasa zróżnicowana i przyjemna, chwilami napęd 4x4 i większy prześwit się przydaje. Dobrze opisana, szlak się zgadza.

• arturviking Dec 6, 2020

Rzeczywiście, było kilka miejsc na 4x4 - osobówka nie ma szans. Ogólnie - trasa raczej widokowa niż off. Seryjny bezliftowy liberciak na zimówkach dał radę po mokrym choć było rycie.
    Po opadach - 4x4 z dobrymi oponami. Pilot musi być skupiony - bez wersji premium można się w paru miejscach zgubić. Dwa razy przejazd łąkami - teren prywatny - zagrożenie w postaci lokalsa z kłonicą w ręku:).