Photo ofPista de Llessui a Espot (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici) Photo ofPista de Llessui a Espot (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici) Photo ofPista de Llessui a Espot (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici)

August 19, 2011
August 2011

•   5 2 Reviews

near Llesúy, Catalunya (España)

Cal conduir amb prudència, doncs es tracta d'un recorregut aeri i sense proteccions. Informeu-vos prèviament de l'estat de la pista, que en principi, es pot fer amb qualsevol vehicle que no sigui gaire baix, però s'aconsella circular-hi amb un vehicle tot terreny. La pista transcorre durant molta estona per sobre els 2000 metres, des d'on gaudireu d'unes vistes impressionants. Atenció amb els passos ramaders que haureu d'obrir i tancar darrera vostre. La tornada des d'Espot es pot fer per la carretera normal. (40km, 3h(en cotxe))
...............................................................................
Es necesario conducir con prudencia, pues se trata de un recorrido aéreo y sin protecciones. Infórmense previamente del estado de la pista que, normalmente, se puede recorrer con cualquier vehículo que no sea muy bajo. La pista transcurre durante gran parte del trayecto por sobre los 2000 metros, desde dónde disfrutarán de unas vistas impresionantes. Atención con los pasos ganaderos que tendrán que abrir y cerrar después de pasarlos. El retorno desde Espot se puede hacer por la carretera normal. (40km, 3h(en coche))

• jmacano Aug 25, 2011

Jo l´he feta el 25 de agost de 2011, des de Espot a Llessui, amb un Opel zafira, i esta força be, la recomano per les seves vistes.

• Photo of Jaume Fitó
    Jaume Fitó Oct 9, 2014

La farem d'aquí a 2 setmanes ! algú sap si cal algun permís de circulació dins el Parc ?
    Gràcies.

• mikipares Jul 3, 2017

Nosaltres la vam fer ahir des d'Espot cap a Llesui i no vam tenir cap problema per circular per la pista. Els passos dels ramats estaven oberts així que no vam trobar cap obstacle. Això si, és una pista estreta, cal anar a poc a poc (-20km/h) i que circula a molta alçada (més a munt ja només hi han passos de muntanya per senderistes) i la caiguda que té en tot el recorregut fa que tingui unes vistes espectaculars fins arribar a l'antiga estació d'esquí de Llesuí, des d'on comença a perdre alçada fins arrribar al poble de Llesuí que queda als peus de l'estació. La pista no te cap protecció en tot el recorregut pero la vam fer amb un suzuki 4x4 sense cap entrebanc i això que el camí està ple de pedres, rocs, sots, roques i bassals d'agua. Els ramats pasturen alla dalt i també n'hi han molts cavalls i vaques per tot arreu, i un ramat d'ovelles gegantí al mig de la pista, aquí cal anar amb cura perque hi ha alguns animal que els costa apartar-se a la cuneta o pujar muntanya amunt (s'ha d'anar amb paciència de no espantar-los...) En fi, una excursió preciosa que li recomano a tot aquell que no pateixi per les alçades. Nosaltres vam trigar prop de 4h parant per dinar i fer una petita caminada.

• ElionBDN Jun 9, 2018

preciosos paisajes de alta montaña, pista facil sin complicaciones dignas de mencionar

• georgio.magniolio Aug 24, 2020

Piste magnifique. De beaux départs de randonnées.
    En 4x4 c’est parfait, pas de difficultés. De belles montées et descentes ainsi que des endroits assez étroits.
    Beaucoup de chevaux, vaches et moutons le long ou même sur la piste.