Pista Citroën

January 2, 2019
January 2019

near Jorf Lahman, Drâa-Tafilalet (Morocco)

Aquesta pista és coneguda com a pista citroen per què en un punt hi podem trobar una làpida en record a Marius Luis Bouche del concessionari Citroën de Casablanca durant els anys 30, qui en aquest punt va ser assassinat en una emboscada mentre comduia el seu Citroën type c6.

Cal no confondre amb la travessia coneguda com "La croisière moire" que consisteix en una expedició que va fer el mateix André Citroën, tot atravessant el continent africà de Nord a Sud entre el 28 d'octubre de 1924 i el 25 de juny de 1925.

Aquesta pista també va formar part d'alguna etapa del París-Dakar.

En aquest cas hem fet una ruta circular tornant a l'inici de la pista per carretera.

Photo ofLapida en memòria d'un treballador de Citroën mort per accident en aquest punt. Photo ofLapida en memòria d'un treballador de Citroën mort per accident en aquest punt. Photo ofLapida en memòria d'un treballador de Citroën mort per accident en aquest punt.

Lapida en memòria d'un treballador de Citroën mort per accident en aquest punt.

null

PictographMonument Altitude 3,357 ft

Edifici d'interès

• Photo of Ismael F2F
    Ismael F2F Apr 20, 2019

Ruta amb paratges espectaculars i una molt bona explicació de ella. No van poder trobar la placa en memoria, ja que ens va enganxar una tormenta de sorra i no podiem ser per cercarla, de totes maneres ho van passar molt be. Gracies Josep

• Alvaro Caste Mar 12, 2024

Es apta para hacerla con moto maxitrail? y rueda mixta.