Παρνασσος: Σταυρος-Κροκι-Παναγια-επταστομος-αγιος Κοσμας-δροσοχωρι (Κολοβατα)

Photo ofΠαρνασσος: Σταυρος-Κροκι-Παναγια-επταστομος-αγιος Κοσμας-δροσοχωρι (Κολοβατα) Photo ofΠαρνασσος: Σταυρος-Κροκι-Παναγια-επταστομος-αγιος Κοσμας-δροσοχωρι (Κολοβατα) Photo ofΠαρνασσος: Σταυρος-Κροκι-Παναγια-επταστομος-αγιος Κοσμας-δροσοχωρι (Κολοβατα)

April 2, 2016
April 2016

•   4.3 1 review

near Kalívia, Central Greece (Greece)

Ομορφη και μεγαλη διαδρομη στον Παρνασσο. Περναει απο ομορφα λιβαδια και δαση με ωραια θεα στις κορυφες του βουνου και προς την Γκιωνα και τον κορινθιακο κολπο μεχρι τα βουνα της Πελοπονησσου. Περναει απο το Βαραθρο του Επταστομου, ακολουθωντας το πολυ μικρο μονοπατι απο τον χωματοδρομο μεσα σε ενα καταπρασινο δασος. Το βαραθρο του Επταστομου εχει μονιμο χιονι (παγετωνα), δυστηχως ομως δεν φαινεται απο πανω. Στην διασταυρωση του Αγ. Κοσμα συνεχισαμε ευθεια με σκοπο να βγουμε Βαργιαννη μεσω χωματοδρομων, αλλα μετα τα Αργοστηλια και κατω απο τον Γερολεκα ειχαν πεσει μεγαλες πετρες και ειχαν κλειση το δρομο, οποτε αναγκαστηκαμε να γυρισουμε πισω στην διασταυρωση και να τερματησουμε την διαδρομη στο Δροσοχωρι. Η διαδρομη κινειται σε πολυ ομαλους χωματοδρομους εκτος απο το κομματι απο κροκι μεχρι την Παναγια λιγο δυσκολο αλλα πανεμορφο, γι' αυτο και εδωσα την διαδρομη μετρια.

Παναγία

Επταστομος

Επταστομος 2

Αγιος Κοσμας

Χωματοδρομος πανω απο το Δροσοχωρι.

• ziv shahar May 3, 2019

Thanks. Nice trail. Difficulty rating should be easy.