Όαση-Χαλκιάνικα

July 28, 2022
July 2022

near Óasi, West Greece (Greece)

Όαση-Χαλκιάνικα
Αρχικός στόχος να φθάσουμε στο Περιθώρι.
Ξεκινάμε από τον Αιγείρα, στη διασταύρωση αριστερά προς Χρυσάνθιο, εμείς συνεχίζουμε ευθεία.
Στην επόμενη διασταύρωση, ευθεία προς Αμπελόκηπους, εμείς στρίβουμε αριστερά προς Όαση.
Συναντάμε στα δεξιά το Μονοπάτι του Αγίου Βασιλείου, σκάλες που ανεβαίνουν στο μοναστήρι.
Στην επόμενη διασταύρωση δεξιά προς Βέλα, εμείς πάμε αριστερά.
Μόλις φθάσουμε στην Όαση, στρίβουμε δεξιά προς Σινεβρό, όχι αριστερά για να εισέλθουμε στην Όαση.
Μόλις φθάσουμε στο Σινεβρό, κανονικά στρίβουμε δεξιά πριν το χωριό.
Όμως μπαίνουμε στο Σινεβρό για να δούμε το Θεματικό Πάρκο και την Αρμένικη Εκκλησία με τα κανόνια.
Παίρνουμε το δεξιό δρόμο πριν την είσοδο στο χωριό.
Παιρνάμε γεφύρι.
Διασταύρωση δεξιά προς Εξοχή, συνεχίζουμε ευθεία.
Επόμενη διασταύρωση δεξιά προς Περιθώρι και αριστερά προς Σελιάνα.
Στο Περιθώριο, στην Εκκλησία, ταμπέλα προς Ζαρούχλα, την ακολουθούμε προς τα δεξιά για τον τελικό στόχο μας.
Εδώ αρχίζει κακοτράχαλος δασικός χωματόδρομος.
Συνεχής πορεία μέσα στο υπέροχο δάσος. Συναντάμε παράκαμψη προς τα δεξιά, αλλά εμείς συνεχίζουμε αριστερά όπως ο σωλήνας ύδρευσης.
Μετά από 6 χιλιόμετρα συναντάμε ταμπέλα, αριστερά προς Γκούρα και δεξιά προς Ζαρούχλα.
Συνεχίζουμε δεξιά και μετά από 4-5 χιλιόμετρα φθάνουμε σε διασταύρωση όπου ευθεία πάει προς Ζαρούχλα και δεξιά προς Αγία Βαρβάρα ή Βουνάκι και Χαλκιάνικα.
Από την διασταύρωση αυτή ξεκινάει
και μια ανάβαση προς το Λιβαδάκι, που το είχαμε για πολύ ώρα στα αριστερά μας.
Μετά από άλλα 7 χιλιόμετρα φτάνουμε στα Χαλκιάνικα.