montseny les guilleries i el collsacabra 294

August 10, 2012
March 2009

•   4.5 2 Reviews

near Espinelvas, Catalunya (España)

29/03/2009 20:40:20

• Photo of dromansau
    dromansau May 21, 2013

Ruta molt facil !! molt bonica !! una mica pallissa el resseguir el panta , preneu serra de ma , vam haber de tallar un parell d'arbres al mig del cami de baixada de la casa rural que trobes abans de baixar al pantà, s'hi pot anar pèrfectament amb un tot camins, a no ser que et trobis un aiguat amb molt de fanger. Vam parar a dinar al descampat de sobre el panta de susqueda, molt tranquils i divertits. gracies gabacarr.

buena ruta para 4x4 como sub, siempre en seco, en lluvia intensa algun sub puede sufrir. paisaje precioso.

• Pichi Nov 23, 2013

Ruta realizada el 23/11/2013.
    Hay que salir con tiempo porque se hace un pelin larga. Mucha piedra con la que hemos reventado un neumático (no sirve más)
    Se puede hacer en cualquier vehículo que sea un poco alto y no hace falta tracción total.

• Photo of alexbtt38
    alexbtt38 Dec 7, 2015

Ruta feta amb SUV.La ruta la hem retallat una mica,ja que anavem amb familia.Hem començat a la presa de susqueda,i a partir vorejar-la pel marge dret,aquesta troç amb sitúa por haver-hi alguna dificultar amb un SUV,natres com que estaba sec,sense problemes.
    Més endevant comença a enfilar fins arribar a Rupit,pero crec que val la pena parar al salt de sallent.
    Gràcies pero compartir!

• Jorgecar26 Jun 12, 2017

!OJO!. Con la pista que baja al pantano de Susqueda. Hay corrimiento de tierras y casi al final una piedra enorme. hay que dar la vuelta. esta pista esta bastante mal y tal como esta ahora los sub lo pasarian mal.
    12/06/2017

• Photo of pinenca2010
    pinenca2010 Aug 20, 2017

Em fet la ruta , al bixar cap al panta de susqueda ens em trovat premi! ! Un roc de uns 2000 kg al mitg del cami , privan el pas , amb l'ajuda del gat hidraulic del cotxe i l'hem pugut deplesar per poguer possar. El cap de uns 800 metres una esllevisada amb rocs I terra impossible passar , de partir d'aqui em nevegat fora ruta amb ajuda de mapes i aplicacions. Al final tornem a entra en ruta a la zona de del santuari mare de deu del coll.
    De totes maneres tenim intencio de anar a treure el roc amb eines I perpals , quant sigui axi mirare de gravar la ruta amb les variacions.
    Gracies per compartit aquesta fantastic a ruta! !