Photo ofLyrboton Kome Antik Kenti - Karataş Mağarası - Hatipler Göleti - Kocaçay Selalesi - Ekşili Göleti Photo ofLyrboton Kome Antik Kenti - Karataş Mağarası - Hatipler Göleti - Kocaçay Selalesi - Ekşili Göleti Photo ofLyrboton Kome Antik Kenti - Karataş Mağarası - Hatipler Göleti - Kocaçay Selalesi - Ekşili Göleti

March 2, 2024
March 2024

near Avni Tolunay, Antalya (Türkiye)

Duster 4x4 Aracımız ile Lyrboton Kome Antik Kenti'nin girişine kadar geliyoruz. Sonra 3 metre toprak çamur ve taş ama binek araç bile gidiyor. Sonrası yürüyüş, zaten kentin girişindeyiz.

Sonrasında ana yola çıkıp Karataş Mağarası'na gidiyoruz. Giriş 40TL kişi başı. Tuvalet ile gözleme bazlama, köy ürünleri çay v.s. de içebilirsiniz. Mağara inanılmaz güzel.

Sonrasında nefis bir yoldan Hatipler Göleti'ne bakıyoruz. Burası doğa harikası bir baraj gölü.

Sonrasında Kocaçay Şelalesi'ne yürüyoruz. Buraya Ekşili Şelalesi de deniyor. Zaten su Ekşili Göleti'ni besliyor. Şelale nefis. Ufak bir su geçişinden sonra 500m falan yürüyüş yapılıyor ama yol çok özel ve güzel.

En sonra Ekşili Göleti'nde mangal yakıyoruz. Maalesef burayı çöplüğe çevirmişler.