la llacuna-guardiola de fontrrubi

May 26, 2013
May 2013

near La Llacuna, Catalunya (España)

ruta dificil pero tampoco mucho, igual para algunos no lo es, lo que si que hay algun paso en el que las ramas pueden rallar el coche

26-MAY-13 13:07:35

• Photo of bykthor
    bykthor Aug 9, 2013

Ostres, part d'aquesta ruta la vaig fer a la primera sortida que feia amb 4x4, i vaig haver de girar cua al km 10.5 (després de passar Les Cases Noves de Cal Pardo i just abans d'arribar al cim). El punyetero es va quedar clavat a la pujada amb les pedres. Només quedaven 2 corbes!!!
    La tinc clavada, i he de tornar...
    Em baixo la ruta, i me l'apunto per fer...
    Hi ha cap altre punt 'punyetero'?...
    Gràcies!

• Photo of carreras54
    carreras54 Aug 10, 2013

si vas sortir de la llacuna la part mes dificil ja la tens feta, desperes de les casetes de can pardo tens la pujada que te unas curvas mol tancades y crec que es on et vas enganchar, si es aixi despres es dififil pero tampoc mol y a mes es baixada, gracies pel comentari
    ja em diras

• Photo of bykthor
    bykthor Nov 3, 2013

De moment una ja la tinc! :D
    Avui he fet una altra ruta de Vlfc cap a La Llacuna, i per falta de temps, a les Cases Noves de Cal Pardo he girat cua, per seguir la teva ruta i veure si feia la pujada... i ho he fet sense problemes! Crec que el primer cop duia massa aire a les rodes.
    Ara, quan he arribat a la baixada per la riera... m'he acollonit! :/
    No ho he vist clar, i anant sol... Potser ho provaré de pujada.