GI-6703 Km.5- Sant Miquel - Sant Pere Galligants

Photo ofGI-6703 Km.5- Sant Miquel - Sant Pere Galligants Photo ofGI-6703 Km.5- Sant Miquel - Sant Pere Galligants Photo ofGI-6703 Km.5- Sant Miquel - Sant Pere Galligants

47 minutes
December 4, 2016
December 2016

near Sant Daniel, Catalunya (España)

GI-6703 Km.5- Sant Miquel- Sant Pere Galligants

Iniciem la ruta a mitja tarda circulant per la carretera GI 6703 amb direcció al "Santuari dels Àngels" un desviament cap a l'esquerra en el km. 5, a 300 metre d'altitud, lat. 41,977550 ° long. 2,867560 °; la pista forestal fins aquest punt en condicions excel·lents de conservació. vam començar a pujar sobre la ruta establerta entre grans trajectes de pista en bon estat de conservació i d'indicadors orientatius; bé en el tercer desviament seguim cap a la dreta o directament de front, és fonamental estar alerta sobre la possibilitat d'algun desviament erroni en la ruta establerta, en el quart desviament continuem per la dreta fins arribar al castell a 365 metres d'altitud en el camí que ens ha conduït, des de la torre, la visió panoràmica és d'aspecte grandiós amb 360 ° sense cap interrupció és just dir-ho que ocupi un lloc destacat, et convida a la contemplació envoltat d'una catifa vegetal d'alzines, sureres i pins; des Rocacorba a les illes Medes des de la plana de l'empordà fins als Pirineus, la selva, la plana del Ter, les Guilleries, el Montseny; espectacle forestal costat de la vall "Sant Daniel" i un horitzó en què la visió queda superada amb sorprenents vistes en tots els angles panoràmics; Bé baixem per la mateixa ruta fins arribar al primer desviament cap a la dreta en direcció a la vall de "Sant Daniel" autèntic paradís per als amants de la natura, està plena de camins i rica flora; travessant la Vall de Sant Daniel trobem el Monestir de Sant Daniel al costat del riu Galligants i mes endavant el Monestir de Sant Pere Galligants, i finalment vam arribar a Girona.
ruta curta per una tarda de esplèndid passeig, encara que sempre es emprèn una aventura decisiva.

GI-6703 Km.5 - Sant Miquel - Sant Pere Galligants

Iniciamos la ruta a media tarde circulando por la carretera GI 6703 con dirección al “Santuari dels Angels” un desvió hacia la izquierda en el Km. 5, a 300 metro de altitud, lat. 41,977550° long. 2,867560°; la pista forestal hasta este punto en condiciones excelentes de conservación. empezamos a subir sobre la ruta establecida entre grandes trayectos de pista en buen estado de conservación y de indicadores orientativos ; bien en el tercer desvío seguimos hacia la derecha o directamente de frente ,es fundamental estar alerta sobre la posibilidad de algún desvío erróneo en la ruta establecida, en el cuarto desvío continuamos por la derecha hasta llegar al castillo a 365 metros de altitud en el camino que nos ha conducido, desde la torre, la visión panorámica es de aspecto grandioso con 360° sin interrupción alguna es justo decirlo que ocupe un lugar destacado ,te invita a la contemplación envuelto de una alfombra vegetal de encinas, alcornoques y pinos; desde Rocacorba a las islas Medas desde la plana del ampurdán hasta los pirineos , la selva, la plana del Ter, las Guilleries, el Montseny ;espectáculo forestal junto al valle “Sant Daniel” y un horizonte en que la visión queda superada con sorprendentes vistas en todos los ángulos panorámicos; Bien bajamos por la misma ruta hasta llegar al primer desvío hacia la derecha en dirección al valle de “Sant Daniel” auténtico paraíso para los amantes de la naturaleza , está llena de caminos y rica flora ; atravesando el Valle de San Daniel encontramos el Monasterio de Sant Daniel junto al rio Galligants y mas adelante el Monasterio de Sant Pere Galligants, y finalmente llegamos a Girona.
ruta corta para una tarde de esplendido paseo, aunque siempre se emprende una aventura decisiva.
-----------------------
GI-6703 Km.5 - Sant Miquel - Sant Pere Galligants

We begin the route in the afternoon by driving along the GI 6703 road to Santuari dels Angels, a detour to the left at Km. 5, 300 meters above sea level, lat. 41.977550 ° long. 2,867560 °; The forest track up to this point in excellent conservation conditions. We started to climb on the established route between large track tracks in good condition and indicative indicators; Well in the third detour we continue towards the right or directly from front, it is fundamental to be alert on the possibility of some erroneous deviation in the established route, in the fourth deviation we continue by the right until arriving at the castle to 365 meters of altitude in the way Which has led us from the tower, the panoramic view is grandiose aspect with 360 ° without any interruption is fair to say that occupies a prominent place, invites you to contemplation wrapped in a carpet of oaks, cork oaks and pines; From Rocacorba to the Medas islands from the flat of the Empordà to the Pyrenees, the forest, the flat of the Ter, the Guilleries, the Montseny, forest spectacle next to the valley "Sant Daniel" and a horizon in which the vision is overcome with surprising views In all the panoramic angles; Well we go down the same route until we reach the first detour to the right towards the valley of "Sant Daniel", a true paradise for nature lovers, full of paths and rich flora; Crossing the Valley of San Daniel we find the Monastery of Sant Daniel next to the river Galligants and later the Monastery of Sant Pere Galligants, and finally we arrive to Girona.
 Short route for an afternoon of splendid walk, although always a decisive adventure is undertaken.