Etapa 3 Alps 4x4: Bardonecchia - Forte Foens - Monte Jafferau - Baronecchia

Photo ofEtapa 3 Alps 4x4: Bardonecchia - Forte Foens - Monte Jafferau - Baronecchia Photo ofEtapa 3 Alps 4x4: Bardonecchia - Forte Foens - Monte Jafferau - Baronecchia Photo ofEtapa 3 Alps 4x4: Bardonecchia - Forte Foens - Monte Jafferau - Baronecchia

43 mi
August 16, 2023
August 2023

near Chalets des Thures, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Entenem que el Jafferau nomes esta permes dimecres i dissabtes.
Sortim des d'abans de Bardonecchia, i hi baixem per carretera, fem una mica d'embolic al track ja que fa dos dies hi ha hagut un tsunami de fang al poble i hi ha moltes destrosses i carrers tallats. Anem per autovia fins a Savoulx on s'inicia la pujada direccio Jafferau. Passem el desviament del tunel de Seguret ja que per alçada del vehicle no estem segurs de poderhi passar, i el que volem es arribar dalt del Jafferau. Un troç amunt ens desviem a lesquerra fins a la forte foens. Seguim un trocet mes pero decidim tornar enrere i pujar al Jafferau pel costat de Savoulx. Aqui comencem a agafar alçada, precaució que la pista es estreta i fa impresio. Arribem al punt mes alt, alguns 4x4 i moltes motos. Vistes increibles i bon ambient!
Iniciem la baixada per les pistes d'esqui, força pendent pero sense complicacions. Arribem a l'estació d'esqui i baixem per carretera fins a Bardonecchia. Aqui acaba el track. Seguim fins a Salbertrand a passar la nit al camping Gran Bosco. Recomanable.