Photo ofEtapa 2 Alps 4x4: Chatelard - Tunel du Parapaillon - Embrun - Vars per pistes esqui - Bardonecchia Photo ofEtapa 2 Alps 4x4: Chatelard - Tunel du Parapaillon - Embrun - Vars per pistes esqui - Bardonecchia Photo ofEtapa 2 Alps 4x4: Chatelard - Tunel du Parapaillon - Embrun - Vars per pistes esqui - Bardonecchia

11948
August 15, 2023
August 2023

near La Condamine-Châtelard, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Comencem el dia amb l'ascens per carretera, que aviat es convertira en pista direccio cap al Tunel de Parpaillon, pista força dura i trencada, cada cop mes estreta i amb alçada on sha danar en compte si baixa un 4x4 de cara, vistes espectaculars. Creuem el mitic tunel, i sortim a l'altra banda on iniciarem la baixada, més facil que l'altre costat. Val la pena fer parades per fer fotos. Arribant a baix agafem un cami a ma esquerra direccio un refugi que passarem de llarg i arribarrem prop de Embrun. Alla ens desviem per fer una ruta que ens pujara per unes pistes desqui a uns 2500m i farem descens cap al poble de Vars. Llavors carretera fins a Bardonecchia. No aneu al Camping on finalitza la ruta, mal tracte i mal educat. Hem girat cua i per dormir a uns prats que haviem vist abans.