Etapa 1 Alps 4x4: Sospel - Cime de la Bonette - Châtelard

Photo ofEtapa 1 Alps 4x4: Sospel - Cime de la Bonette - Châtelard Photo ofEtapa 1 Alps 4x4: Sospel - Cime de la Bonette - Châtelard Photo ofEtapa 1 Alps 4x4: Sospel - Cime de la Bonette - Châtelard

8 hours one minute
August 14, 2023
August 2023

near Sospel, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Hi ha algunes etapes que poso dificultat moderada pel tema de les grand alçades amb camins estrets i maniobres amb poc espai.
Etapa sense complicació, diria que 50% offroad i 50% carretera i pista pavimentada. La 1era part de Offroad comença a dalt de la Colmiane, hi ha una senyal de prohibit, pero ens informen que si anem nomes un 4x4 podem passar. La pista surt a Marie baixant amb moltes curves tancades on la Hilux necessita maniobrar. La 2a part de offroad comença a Saint Etienne de Tinée, primer amb pista pavimentada i llavors cami, una mica trencat fins a Saint Dalmas le Selvaje. Daqui una pista mixta amb paisatges molt espectaculars fins el Cime de la Bonette, passant per un búnker militar. Del cim fins a Chatelard carrerera bona amb paisatges de pelicula!! Acabem el dia amb un bany al riu!