El Bruc - El Arrabal de Coll d'Arbós

Photo ofEl Bruc - El Arrabal de Coll d'Arbós Photo ofEl Bruc - El Arrabal de Coll d'Arbós Photo ofEl Bruc - El Arrabal de Coll d'Arbós

30 minutes
44 minutes
February 8, 2020
February 2020

near El Bruc, Catalunya (España)

El Bruc - El Arrabal de Coll d'Arbós

Es pot començar la ruta a l'estació de servei del Bruc (A2) o bé pot anar seguida de la ruta "Collbató - el Bruc".
Se surt de l'estació de servei direcció Nord. Hi ha un tram d'asfalt ja que cal creuar la urbanització Montserrat Park. Tot seguit ens trobem al costat Oest de Montserrat, amb poc bosc ja que va patir un incendi i encara no s'ha recuperat. Camins de terra i, segons l'època de l'any, amb trams fangosos.

Es pot fer amb un SUV o cotxe alt però anant amb compte en alguns trams de fang o de pujades pronunciades. Per a més seguretat, es recomana fer-ho amb un 4x4 real. La tracció total no és necessària tret de que ens trobem amb un tram amb molt de fang.

La ruta acaba al Bosc de les Creus. És fàcil d'identificar ja que de cop i volta veurem com desenes de grans creus fetes amb troncs apareixen repartides pels turons. En acabat podem desfer el camí o bé agafar la BP-1101 per anar direcció Bruc (A2) o direcció nord (Manresa).