Διάσχιση Βόρειας Πελοποννήσου Part 2 Ζήρεια-Χελμός

Photo ofΔιάσχιση Βόρειας Πελοποννήσου Part 2 Ζήρεια-Χελμός Photo ofΔιάσχιση Βόρειας Πελοποννήσου Part 2 Ζήρεια-Χελμός Photo ofΔιάσχιση Βόρειας Πελοποννήσου Part 2 Ζήρεια-Χελμός

February 4, 2018

•   5 2 Reviews

near Kyllíni, Peloponnese (Greece)

Διάσχιση Ζήρειας και Χελμού από βατούς δασικούς δρόμους κυρίως. Η δυσκολία μεταβάλλεται ανάλογα με την εποχή και επειδή περνάει και από μεγάλα υψόμετρα μπορεί να συναντήσετε πολλά χιόνια. Οι λάσπες επίσης, κυρίως προς τον Χελμό, δεν είναι σπάνιες. Όμορφα τοπία και 3 λίμνες.

greektrail.gr Nov 14, 2019

Καλησπέρα,
    Οι φωτογραφίες από τι ημερομηνία είναι ;

• Photo of Kostas Vitorakis
    Kostas Vitorakis Nov 14, 2019

Καλησπερα, οι φωτογραφιες ειναι τραβηγμενες σε διαφορετικες εποχες. Αυτη που δειχνει τον χιονισμενο Χελμο και την λιμνη Δοξα, ειναι τραβηγμενες καπου αρχες ανοιξης και οι υπολοιπες ειναι μεσα Ιουνιου. Επισης, δεν ειναι προσφατες, ειναι τουλαχιστον 5ετιας. Γενικα καλοκαιρι και φθινοπωρο ειναι οι πιο safe εποχες για την διαδρομη

greektrail.gr Nov 14, 2019

Τέλεια. Λέμε να πάμε εντουράδα τέλος Νοεμβρίου τη συγκεκριμένη διαδρομή.
    Ευχαριστώ

greektrail.gr Nov 25, 2019

Καταπληκτική διαδρομή. Εμείς την κάναμε με enduro. Πιστεύω πως αξίζει κάθε εποχή του χρόνου.

• Photo of Tzortzis
    Tzortzis Aug 11, 2020

Μπράβο στα παιδιά που το κατά γράψανε και που το μοιράζονται μαζί μας δεν το έκανα όλο έκανα γύρω στα 50 km και να φανταστείτε με ένα BMW RT 1200...οπότε σχετικά εύκολο. Δεν το έκανα όλο γιατί δεν είχα εξοπλισμό μαζί μου...δηλαδή παϊδάκια κ σκηνή :))