Coast to coast trans Pyreneeën

9 days 4 hours 26 minutes
September 22, 2021
September 2021

near Puig del Mas, Occitanie (France)

Een route van oost naar west, redelijk wat offroad met af en toe wat asfalt ivm afgesloten wegen bij natuurgebieden.

• Evert Hoexum Sep 26, 2021

Erg mooi route met mooie uitzichten en soms onmogenlijk oogende paden die dan toch eel weer mogelijk blijken
    Zit 1 3delige doorwading in die best pittig kan zijn

• Alain vdb Oct 8, 2021

Leuke afwisselende route met pittige pistes en gewone weg. Top top

• pieterdisco May 23, 2022

Wij zouden de route juni 2022 willen rijden is dit te doen met een iveco daily 4X4 Is 3 m hoog :)
    Mvg Pieter

• Photo of taco wendels
    taco wendels Dec 26, 2022

Sorry voor de hele late reactie, maar deze route hebben wij met een land rover 101 camper gereden, die is ook ruim 3m hoog, er was 1 pad waar de bomen wat laag hingen, maar daar was nog mogelijkheid om te keren en alternatieve routes te pakken, wij zijn er toen met de kettingzaag in de hand en op de bumper staand doorheen gereden, maar heeft wel een dakraampje gekost. Verder op de hele route geen enkel probleem gehad met de hoogte.