Circular Sant Hilari Sacalm per Arbúcies i Joanet

Photo ofCircular Sant Hilari Sacalm per Arbúcies i Joanet Photo ofCircular Sant Hilari Sacalm per Arbúcies i Joanet Photo ofCircular Sant Hilari Sacalm per Arbúcies i Joanet

September 19, 2020
September 2020

near El Serrat, Catalunya (España)

Iniciem la ruta a Sant Hilari Sacalm, per anar fins Arbúcies per la GI-550. Un cop en aquesta població ens dirigim cap al tanatori on s'inicia una pista en paral·le a la riera d'Arbúcies per la qual hem de circular uns 500 metres, fins agafar un altra pista a l'esquerra en direcció a Can Riera de la Pineda, el Ferrús i el poble de Joanet,'on la pista es converteix en asfaltada per enllaçar amb la GI-551 que ens conduciara a punt de partida.
La ruta es va fer amb un SUV, però no és recomendale fer-la amb un vehicle baix.
Des de Sant Hilarí varem fer el mític tram de terra anomenat el Subirà que antigament formava part del ralli Costa Brava per conectar amb Santa Coloma de Farners, (del qual no tinc el track complet) però que suposen al voltant d'un 25 quilòmetres.