Castellar del Vallès - Sant Sebastià de Montmajor

November 21, 2019
November 2019

This is a group of trails :

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

El camí neix a la pista a l'esquerre del tanatori de Castellar. Aquesta pista ens portarà fins a la carretera de Castellar a Sentmenat.
En arribar a la carretera, tot i que hem de girar cap a l'esquerre direcció a Castellar per anar a buscar la cruïlla del camí de Guanta, és més segur incorporar-se en sentit Sentmenat i a uns 100m, al semàfor, entrar a l'esquerre per fer un canvi de sentit i tornar direcció Castellar per tombar a la dreta cap a Guanta a uns pocs metres de la nostre anterior incorporació.
Un cop al camí de Guanta, seguirem per la pista asfaltada fins que canvia a pista de terra.
Segui fins poc abans de Guanta on trovareu una pista que neix a l'esquerre i que al fons, ja es veu que la seva complexitat s'incrementa amb pedres i sorra d'argil·la.

Tot i que segur que es pot pujar sense reductora, jo sempre la poso per pujar a baixa velocitat i no castigar la transmissió.

Segui les indicacions del track fins a que ens trobem amb la carretera que va de Caldes de Monbui a Sant Sebastià. Tombeu a l'esquerra per incorporar-vos a la carretera en direcció Sant Sebastià.

Que la gaudiu.
Nota 26/09/20: al km 11.22, just passar la masia que ens queda a la dreta, han posat cartell de circulació prohibida de vehicles a motor :-(

Pàrquing Punt de Trobada

Si veniu de Sabadell, potser us sigui més senzill donar la volta complerta a la rotonda per trobar l'entrada de l'aparcament més de cara.

PictographRisk Altitude 814 ft

Incorporar-se a la C1415a sentit Sentmenat (cap a la dreta)

Tombeu a la dreta en sentit Sentmenat. Anirem a fer un canvi de sentit més endavant donat que tombar a l'esquerre amb les Ranger és massa just perquè hi ha poca visibilitat. Si la fem en sentit de tornada, potser sería recomanable fer el mateix per no haver d'obrir-nos i tenir poca visibilitat.

PictographCar park Altitude 792 ft

Canvi de sentit

Als pocs metres d'incorporar-vos a la carretera, arribareu a un semàfor. Just 5-10m abans d'ell, hi ha un espai per aparcar a l'esquerre. Entreu i feu el canvi de sentit per tornar en sentit Castellar i anar a buscar l'entrada del camí de Guanta (ens quedarà a la dreta a uns 200m d'aquest punt).

Camí de Guanta

Agafeu la cruïlla i entreu al camí de Guanta. Veureu a la vostre dreta unes busties de la urbanització.

Gaudiu de les vistes a la dreta de Guanta i els seus penyassegats

Castell/Restaurant de Guanta

Si voleu continuar fins aqui, per veure una mica el castell de Guanta, podeu fer-ho, és un restaurant.

Comença la bona pujada

A partir d'aqui comença el camí trencat amb pedres soltes i sorra roja d'argil·la. Possiblement amb pluja es deu complicar força.

PictographRisk Altitude 2,106 ft

Incorporació a la BV1243 cap a Sant Sebastià (gireu a l'esquerre)

En arribar a la cruïlla, ULL!! Hem de tombar a l'esquerre en sentit Sant Sebastià de Montmajor però el camí es just després d'un revolt sense visibilitat i poden pujar gent a sac!! Aneu amb compte amb aquesta incorporació.