Besalu-Mieres pel collet de Guixeres (Girona)

56 minutes
November 4, 2011
October 2011

near Besalú, Catalunya (España)

Ruta curta per pista des de Serinyà seguint el riu Ser, que passem dues vegades per passallís. Millor en 4x4. Els SUV poden tenir certes dificultats en algun tram trencat. Des de Mieres es pot seguir cap a Sant Aniol de Finestres per pista ampla.

Collet de Guixeres

Sant Quirze I Santa Julita

• rambenal Nov 8, 2011

Si aneu fins Aniol de Finestres, podeu acabar fent Taula a Can Tura, és un restaurant on no demanes i van portant plats. Menu 30-35€/pers.

• Photo of Arnau i Marta
    Arnau i Marta Jan 15, 2016

Bona tarda,

Podries dir-me si és factible fer-la amb un SUV 4x4? Concretament un Outlander. Gràcies

• ksar Jan 16, 2016

Perfectament. Recordo alguna pujadeta pedregosa, però res de l'altre món. Hi ha un punt en que hi ha una passera de portland. Si el torrent baixa molt plè, no sé.

• Rha-mon Sep 4, 2021

Travessada feta el proppassat més d'agost. És aconsellable pels indrets que es passen, tant de ribera com els afloraments de guixos,.
    Hem de dir que el recorregut del tram diguem-ne feréstec des de Serinyà és de 7km. És el que varem fer nosaltres.
    D'altra banda, si el riu baixés fort jo personalment no travessaria els passos de gual que hi ha.