Άνω καταρράκτης καστανορέματος απο Καστανούλα Αιτωλοακαρνανίας

Photo ofΆνω καταρράκτης καστανορέματος απο Καστανούλα Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΆνω καταρράκτης καστανορέματος απο Καστανούλα Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΆνω καταρράκτης καστανορέματος απο Καστανούλα Αιτωλοακαρνανίας

January 3, 2024
December 2023

near Kastanoúla, West Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά απο την πλατεία Καστανούλας. Στην διασταύρωση Δ1 πάμε δεξιά. Αφού περάσουμε άλλες τρείς διασταυρώσεις Δ2, Δ3, Δ4 προχωράμε σε στενό χωματόδρομο πάνω απο γκρεμό. Μετά απο 2 km περίπου μετά απο στροφή είναι ορατός απο μακρυά ο μεσαίος καταρράκτης. Μετά απο 500 μέτρα βρίσκουμε την διασταύρωση για τον Αγιο Κωνσταντίνο. Συνεχίζουμε ευθεία και 300 μέτρα μετά συναντάμε μικρό ρέμα. Ακολουθώντας το ρέμα αντίθετα στην ροή σε 200 μέτρα βρίσκουμε ένα μικρό σε ροή καταρράκτη που είναι τετραπλός αλλά ορατό μόνο το ένα μέρος του. Επιστρέφουμε στον χωματόδρομο και συνεχίζουμε για άλλα 300 μέτρα όπου συναντάμε τον μεγάλο Άνω καταρράκτη.
Ο κάτω καταρράκτης είναι ορατός απο την γέφυρα του Καστανορέματος μεταξύ Κερασιάς και Καστανούλας