140309 4x4 villafranca-el bruc

March 10, 2014
March 2014

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

CATALÀ-CASTELLANO

Ruta 4x4 amb reductora que ens porta des Vilafranca del Penedès al Bruc. La major part fàcil excepte per un tram estret i trialer, tancat per la vegetació a causa del desús, ja marcat amb wpts. Si voleu evitar-us he marcat uns wpts de variant. També hi ha certs desviaments per veure alguna coseta d'interès, ja siguin esglésies i fins i tot una petita cova.
Recordeu: màxim respecte cap als altres usuaris del camí: ciclistes i senderistes. No hi ha cosa que molesti més haver de empassar la pols que deixem si anem ràpids. En creuar-nos amb ells jo sempre atur i els deixo passar.

Ruta 4x4 con reductora que nos lleva desde Villafranca del Penedés al Bruc. La mayor parte fácil exceptp por un tramo estrecho y trialero, cerrado por la vegetación debido al desuso, ya marcado con wpts. Si quereis evitarlo os he marcado unos wpts de variante. Tambien hay ciertos desvíos para ver alguna cosita de interés, ya sean iglesias e incluso una pequeña cueva.
Recordad: máximo respeto hacia los demás usuarios del camino: ciclistas i senderistas. No hay cosa que moleste más tener que tragarse el polvo que dejamos si vamos rápidos. Al cruzarnos con ellos yo siempre paro y los dejo pasar.