130924 marroc-marruecos-2013

6 days 3 hours 24 minutes
September 30, 2013
September 2013

near El Haouma, Tanger-Tétouan (Morocco)

DESCRIPCIÓN BILINGÜE CATALÀ-CASTELLANO

CATALÀ

Ruta per asfalt des Tanger a Essaouira, on passem nit, per asfalt, passant per Marrakech, aquesta vegada sense visitar-lo (el visitarem a la tornada).
El segon dia asfalt fins a Sidi Ifni, passant per Agadir i menjant peix en un xiringuito de la platja. Per fi deixem l'asfalt i ens acostem per pista a Bou Jerif, un càmping-hotel on vam passar la nit.
Tercer dia: Playa Blanca fins a la desembocadura del Draa. Quan agafem l'asfalt ens dirigim cap a Foum-Zguid, acampant pel camí prop de la carretera.
Quart dia: pista i dunes fins Erd al M'hazil, on vàrem acampar enmig del desert,
Cinquè dia: dunes i riu de sorra fins Mhamid, on dormim en hotel....
Sisè dia: Tornem a Foum Zguid, passant pel riu de sorra però aquest cop agafem un camí més al sud, pista fins al poble, on vàrem acampar en un càmping.
Setè dia: Asfalt fins a Marrakech, on arribem a mitja tarda. Vam visitar Marràqueix.
Vuitè dia (no està al track); tornada per asfalt al port escollit (el nostre cas Nador) i creuem a Espanya.

CASTELLANO

Ruta por asfalto desde Tanger a Essauira, donde pasamos noche,pasando por Marrakech, esta vez sin visitarlo (lo visitaremos a la vuelta).
El segundo dia asfalto hasta Sidi Ifni, pasando por Agadir y comiendo pescado en un chiringuito de la playa. Por fin dejamos el asfalto y nos acercamos por pista a Bou Jerif, un camping-hotel donde pasamos la noche.
Tercer dia: Playa Blanca hasta la desembocadura del Draa. Cuando cogemos el asfalto nos dirigimos hacia Foum-Zguid, acampando por el camino cerca de la carretera.
Cuarto dia: pista y dunas hasta Erg el M'hazil, donde acampamos en medio del desierto,
Quinto dia: dunas y rio de arena hasta Mhamid, donde dormimos en hotel.
Sexto dia: Volvemos a Foum Zguid, pasando por el rio de arena pero esta vez cogemos luego más al sur, pista hasta el pueblo, donde acampamos en un camping.
Septimo dia: Asfalto hasta Marrakech, donde llegamos a media tarde. Visitamos Marrakech.
Octavo dia (no está en el track); vuelta por asfalto al puerto escogido (nuestro caso Nador) y cruzamos a España.