100 CIMS MIRANDA DE PUIGCERVER A LA INVERSA

23 minutes
January 9, 2021
January 2021

near Alforja, Catalunya (España)

Abans de res crec que és important que llegiu la descripció ja que volia fer el 100 cims Miranda de Puicerver des d'un punt i caminar uns 4 km. La meva sorpresa va ser que el google maps em va portar per uns camins que eren aptes únicament amb 4x4. Vaig arribar fins a l'Alforja per agafayr un trencall i perdrem per uns camins força intransitables. Una vegada arribats al punt d'inici de la ruta estava esgotada així que vaig decidir seguir amb el cotxe i així vaig arribar a l'ermita dePuigcerver. Des d'aquí al 100 cims hi ha 1 km anda i tornada. El que volia dir és que a la tornada vaig descidir gravar el track ja que vaig anar per un altre camí i vaig sortir a Riudecols. Per tant si a algú li ve de gust fer aquest 100 cims de manera ràpida i gaudint de la conducció 4x4 ha de posar al gps ERMITA DE PUIGCERVER i estar convençut que passa per Riudecols. No cal anar fins a l'Alforja tot i que es podria fer una ruta de 4x4 complerta anant per un lloc i tornant per l'altre (aquí ja és qüestió d'explorar una mica). És per aquest motiu que tinc el track des de l'ermita de Puigcerver (que per vacances estava tancada) a Riudecols. També he llegit en algun lloc que i ha un bar al mateix Santuari.
A dalt hi ha uns bancs i una taula d'orientació en la que s'especifiquen clarament les vistes que tenim davant nostre. El mar de fons és un plus a aquesta sortida que ha resultat força entretinguda!
Al costat del perfil geodèsic en el cim hi ha una torre de guaita.