Photo ofValide bendi- Kömürcü bendi tabiyat parkı (Yeşil Mavi Belgrad orman rotasının 2. bölüm) Photo ofValide bendi- Kömürcü bendi tabiyat parkı (Yeşil Mavi Belgrad orman rotasının 2. bölüm) Photo ofValide bendi- Kömürcü bendi tabiyat parkı (Yeşil Mavi Belgrad orman rotasının 2. bölüm)

57 minutes
January 16, 2022
January 2022

near Bahçeköy, İstanbul (Türkiye)

Valide bendinden başlayıp Kömürcü Bendi tabiyat parkına giden bir rota.

Valide bendi otoparkta başlıyor. Yukarı çıkıp 2.sultan Mahmut barajı yukarıdan görebilirsiniz.
Geri dönmek için 12 km lik Valide- Kömürcü- Faik Rıfkı - Neşet suyu batı- Valide parkuru takip edebilirsiniz. İlk 1,5 km buyunca yol rahat ve geniş, Valide bendin yanında geçiyor. Sonra sola dönüp orman patikadan devam edeceksiniz, ara sıra patika ve dere kesiştiği yerlerde biraz zıplamak gerekebilir. Ama 2,3km de geniş orman yola çıkacaksınız. Ormanın keyfini çıkartarak Kömürcü bendine kadar geleceksiniz.

PictographMonument Altitude 545 ft

Valide bendi

Soldaki patikayı takip edip. Yokuş yukatı

Dere geçişleri

Sağdan devam

Geniş orman yolu ile T- kavşak. Soldan devam

Sola U dönüş

Eski asfalt yoka çıkıp, sola dönün. Asfalt nerede aramaya devam kaybetmeyin. Ay kaldı:) daha çok çukur var

Kömürcübent tabiyat parka hoşgeldiniz.