Poligon del Grau Santa Anna de Claret, tornada per Sant Fruitós

Photo ofPoligon del Grau Santa Anna de Claret, tornada per Sant Fruitós Photo ofPoligon del Grau Santa Anna de Claret, tornada per Sant Fruitós Photo ofPoligon del Grau Santa Anna de Claret, tornada per Sant Fruitós

January 7, 2022
January 2022

near El Guix, Catalunya (España)

Sortida el Grau

El parc de l'Agulla

Sant Iscle

Coll de l'hom

Santa Anna de Claret

Denso

Camp de Vol de Sant Fruitos

Photo ofSant Fruitos, pista a la dreta direcció als Nats Photo ofSant Fruitos, pista a la dreta direcció als Nats Photo ofSant Fruitos, pista a la dreta direcció als Nats

Sant Fruitos, pista a la dreta direcció als Nats

• Pere Feliu Illa Jan 11, 2022

Aquest cop hem sortit del poligon del Grau a Sant Fruitos, travessant la passera del bombers, ens hem dirigit per la séquia, cap al parc de l'Agulla, Sant Iscle, coll de l'hom, direcció a Santpedor, sempre seguint la séquia, fins a trobar la pista ample que porta a Santa Anna (esmorzar) i baixant altre cop a trobar la séquia la hem seguit fins a trobar la depuradora de Sant Fruitós, allà hem seguit uns 100m de carretera per la dreta i hem trobat una pista a la dreta que porta al camp de vol, allà hem.passat per sota el pont de la C25 i direcció a Sant Fruitós, peró poc abans de arribar al cementiri hem agafat un camí a la dreta, que per els horts del poble ens a poetat

Que per els horts del poble ens a portat fins el trencant que a la dreta ens porta al poligon i passant per el pont anomenat del Paco ens hem dirigit per els Nats a fer la passera de la carretera de vic i per darrera les cases de la Rosaleda ens hem dirigit als cotxes,