Palafrugell-Calella-Cala del Crit-Cala estreta- Ermedas- Palafrugell

Photo ofPalafrugell-Calella-Cala del Crit-Cala estreta- Ermedas- Palafrugell Photo ofPalafrugell-Calella-Cala del Crit-Cala estreta- Ermedas- Palafrugell Photo ofPalafrugell-Calella-Cala del Crit-Cala estreta- Ermedas- Palafrugell

-119 ft
September 6, 2019
September 2019

near Palafrugell, Catalunya (España)

Palafrugell,Calella, Cala del Crit, Cala Estreta, Ermedas, Palafrugell
Sortim de la piscina municipal de Palafrugell.
Passem pel costat del centre tramuntana i agafem el camí d'Ermendas, a l'esquerra ens desviem pel camí dels jardins de Cap Roig, que va directe a Calella. Una vegada a Calella continuem uns metres a la dreta passant per la part alta de la platja del Golfet. Continuem per un camí de terra fins a Cap Roig, després agafem el camí de ronda seguint els indicadors de la Cala del Crit i des de on hi han unes vistes espectaculars de les illes formigues.
Una vegada a la platja i després d'un banyet continuem caminant per Cala Estreta. Pugem les escales per on està la barraca de cala Roca Bona , una vegada ja som a dalt seguim el camí a la dreta, passem per davant de la finca Cap de Planes fins arribar novament al encreuament de la Cala del Crit. Caminem un tram pel mateix camí que havíem vingut fins arribar a un corriol per mig del bosc que ens portarà a la baixada d'Ermedas. Una vegada allà rapidament ens trobem al punt d'on hem sortit.