Monestir de MONTSERRAT al cim de Sant Jeroni CIRCULAR

Photo ofMonestir de MONTSERRAT al cim de Sant Jeroni CIRCULAR Photo ofMonestir de MONTSERRAT al cim de Sant Jeroni CIRCULAR Photo ofMonestir de MONTSERRAT al cim de Sant Jeroni CIRCULAR

April 20, 2015
April 2015

near Collbató, Catalunya (España)

Fantàstica sortida de marxa nòrdica, des del monestir de Montserrat al cim de Sant Jeroni. Vam optar per fer la ruta a la inversa que molta gent, ja que la baixada amb tantes escales, fan patir els genolls!!

Sortim de monestir pel camí de les escales dels pobres, on ens espera més de 800 esglaons per anar pujant ràpidament de cota. En arribar al pla dels ocells, el camí es fa més planer, i ens endinsem per una roureda fins arribar ben bé al cim, on un nou tram d'escales, ens fa arribar al mirador de Verdaguer, i més amunt al cim de Sant Jeroni.

La tornada, pel camí de Sant Joan, és més aèri i obert, i ens regala bones vistes de les agulles de Montserrat. Des de Sant Joan, en fort pendent, baixem fins a Sant Miquel, on podem anar a la creu per fer la típica foto del monestir. tornen a la ermita, i acabem de baixar fins al santuari.