Photo ofLa Mola: Sant Feliu del Racó (Castellar del Vallés)- C.de Castellar a la Mola, C.dels Monjos i la Mola Photo ofLa Mola: Sant Feliu del Racó (Castellar del Vallés)- C.de Castellar a la Mola, C.dels Monjos i la Mola Photo ofLa Mola: Sant Feliu del Racó (Castellar del Vallés)- C.de Castellar a la Mola, C.dels Monjos i la Mola

August 11, 2022
August 2022

near Sant Feliu del Racó, Catalunya (España)

Agafem el cotxe i anem cap a sant Feliu del Racó direcció el restaurant del cim, està bé senyalitzat el pàrquing a la Mola anem seguint fins a arribar en un camí de terra continuem amb el cotxe fins a arribar el pàrquing Pla del Girbau ,allà deixem el cotxe i comencem a caminar cap a la Mola, el camí està marca amb una cara :) de color verd .

El Camí dels Monjos és un camí històric d'origen medieval que connecta el monestir de Sant Cugat del Vallès i monestir de Sant Llorenç del Munt, situat al cim de la Mola. El camí passa pels termes municipals de Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès, Terrassa i Matadepera, al Vallès Occidental.

La Mola és una muntanya del massís de Sant Llorenç del Munt, situat a la Serralada Prelitoral. Amb 1.103,25 m d'alçada, és el punt més elevat del massís i és el sostre comarcal del Vallès Occidental. Administrativament, el cim i gran part de la muntanya pertanyen al municipi de Matadepera, si bé alguns contraforts del vessant est són al terme municipal de Castellar del Vallès i alguns contraforts del vessant nord són al terme municipal de Sant Llorenç Savall.