3. Marxa Nòrdica - Agramunt - Mafet - Agramunt

Photo of3. Marxa Nòrdica - Agramunt - Mafet - Agramunt Photo of3. Marxa Nòrdica - Agramunt - Mafet - Agramunt Photo of3. Marxa Nòrdica - Agramunt - Mafet - Agramunt

December 16, 2021
January 2021

near Agramunt, Catalunya (España)

El Consell Esportiu de l'Urgell i Turisme Urgell us proposen la ruta 3 , en modalitat marxa nòrdica per descobrir el paisatge i l'entorn natural d'Agramunt i Mafet. Un recorregut de 6,4 km amb 14 m de desnivell positiu acumulat i classificat com a fàcil.

Sortim d'Agramunt resseguint el Canal d'Urgell, fins que ens desviem cap al Camí vell de Mafet. Passant per molts camps de cereals i alguns masos, arribem a Mafet. Petita localitat on hi podem visitar l'església parroquial de Sant Llorenç damunt un turonet, i dues imponents cases pairals.

La tornada cap a Agramunt també es fa molt agradable, tot i que cal evitar anar-hi els dies més calorosos de l'estiu. Especialment recomanable fer la volta circular a la primavera, acompanyats pel verd dels camps.

Adequada per practicar-hi la marxa nòrdica, el senderisme o els passejos en bicicleta.

• Photo of nitsuga
    nitsuga Jul 11, 2022

Totalmente accesible. Algo calurosa en verano al no tener casi sombra en el recorrido, por lo demás muy apacible y fácil.