Z Opola do Niemodlina na basen i z powrotem

Photo ofZ Opola do Niemodlina na basen i z powrotem Photo ofZ Opola do Niemodlina na basen i z powrotem Photo ofZ Opola do Niemodlina na basen i z powrotem

June 19, 2021
June 2021

near Śródmieście, Województwo opolskie (Polska)

Jazda na rowerze i pływanie w basenie. Basen w Niemodlinie, 30 km od Opola 🚴‍♂️🏊‍♂️, pięknie położony, otoczony dorodnymi drzewami, w ogóle dużo zieleni, trawiaste plaże. Dla lubiących pływać obiekt wymarzony, bo basen pływacki ma 100 m długości, a woda czysta i oczywiście chłodna.
Pojechałem, popływałem, wróciłem bardzo zadowolony.
Po drodze napotkałem zawody sportowe dla amatorów kolarstwa górskiego, zatrzymałem się we wsi Skarbiszowice przy świetlicy i izbie pamięci. Niedaleko wioski Szydłów, przy leśnym parkingu jest grób nieznanego, niemieckiego żołnierza z II Wojny Światowej, była więc okazja do chwili refleksji. No i na koniec, praktycznie tuż przed domem, jeszcze panorama Odry ze śluzą przy moście im. Ireny Sendlerowej.