Zgošća-Crnač-Drijen-Ponijeri

April 28, 2016
April 2016

near Zgošća, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Najbolji način da iz Kaknja pješke idete na Ponijere je upravo ovom stazom. Staza je zapravo dionica starog druma za Tuzlu i nije korištena sigurno posljednjih 20 godina.Na nekoliko mjesta na stazi sam nailazio na ostatke zemunica iz prethodnog rata i drum je prilično zarastao tako da je sada ostala samo šumska staza. Početak ture je naravno ispred moje kuće a nastavlja dalje prema selu Crnač pa na kotu Vis (lijevo od vidikovca Gradina), kroz šumu lijepa staza vodi do Gornjeg Banjevca a onda se nekih 1 km hoda asfaltnim putem prema selu Drijen gdje se vrlo brzo na desnoj strani ukaže skretanje u šumu na stari put za Drijen. Od Drijena se desnim grebenom ide prema turbetu a dalje istim grebenom stari drum za Tuzlu nakon 2 do 3 sata hoda dolazi se na Vrhevlje. Od tog mjesta više nikome ne trebaju uputstva.
Uživajte i Vedro!

Vis 844 mnv

Raskrsnica na Banjevcu za Tršće ili Drijen

Voda na starom drumu za Drijen