Visocica Vito-Mahale-Mandin potok (zimski uspon)

Photo ofVisocica Vito-Mahale-Mandin potok (zimski uspon) Photo ofVisocica Vito-Mahale-Mandin potok (zimski uspon) Photo ofVisocica Vito-Mahale-Mandin potok (zimski uspon)

March 22, 2016
March 2016

near Tušila, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Pristup iz Sarajeva automobilom je asfaltnim putem preko Bjelašnice, sela Šabići pa do sela Tušila gdje se nalazi Planinarski dom “Vrela“ (cca 20 km od Bjelašnice). U početku se ide markiranom stazom do amfiteatra Kaoca. Dalje nastaviti prema grebenu, a onda pažljivo sve do vrha Vito (1960 mnv). Od vrha slijedi spust prema Mahalama. Sa lijeve strane je stjenoviti Spijonik, dok sa desne strane vrh Parić.Dalje slijedi spust prema Mandinom potoku, odakle put vodi do Sinanovića pa do Tušila. Izvori pitke vode nalaze se po izlazu iz šume prije Kaoce, te u selu Sinanovići.
Napomena: Zimski uspon na Vito se smatra zahtjevnim visokogorskim usponom, te je stoga neophodna tehnička oprema (cepin, dereze).

Izvor vode 1

vrh Vito 1950mnv

• Photo of nestvarna.blog
    nestvarna.blog Feb 20, 2017

Vaši trekovi sa Visočice su jako inspirativni i razlog zašto se vraćamo toj planini! Pratili smo vaš trek letos do Džamije, a sad konačno popeli i Vita prošle subote sin od 11 godina i ja, izokola, baš iz razloga koji ste naveli,bezbednije i bez zimske opreme. https://nestvarna.blog/2017/02/16/vito-visocica/

• Photo of Nedim Limo
    Nedim Limo Feb 20, 2017

Jako mi je drago i zbog treka i zbog vašeg uspona. Mislim da je posebno umijeće biti bezbjedan u planini što je moguće više, tj. znati ocjeniti kada, kuda i kako.
    Još ljetos sam prelistao Vaš blog, sve pohvale!