Photo ofULUDAĞ TRANS 1.GÜN (1. Oteller Bölgesi - Rasat Düzü - Uludağ Zirve - Kilimli Göl Kamp) Photo ofULUDAĞ TRANS 1.GÜN (1. Oteller Bölgesi - Rasat Düzü - Uludağ Zirve - Kilimli Göl Kamp) Photo ofULUDAĞ TRANS 1.GÜN (1. Oteller Bölgesi - Rasat Düzü - Uludağ Zirve - Kilimli Göl Kamp)

July 16, 2022
July 2022

near Sarıalan, Bursa (Türkiye)

Uludağ Trans Faaliyeti 1. Gün ⛰️
14 Temmuz gece 23:50 de 9 kişi Uludağ 1. Oteller bölgesinden yürüyüşe başladık . Ay ışığı altında kapıdan rasat düzüne çıkarak 1 saat kadar Rasat düzünde Mola verdik , yıldızları izledik kahvelerimizi yudumladik. Ardından Zirve tepeye hareke geçerek gün doğumunda Zirvede olacak şekilde tempomuzu koruyarak 04:55 de Zirveye Ulaştık. Güneş yavaştan yüzünü göstermeye başladı. Rüzgar hayli esiyor hava sıcaklığı 0 dereceleri görüyordu. Zirvede 15 temmuz şehitlerimizi anıp toplu fotoğraf çekildikten sonra kahve ve çay molasınin ardından . Arkadaşlarımızdan 3 kişi Zirveden dönmeye başladı . Biz 3 arkadaş Goller bölgesindr kamp atacak olup sabahına Sırt Hattından Trans faaliyeti yapacaktık . Bizimle beraber 3 arkadaşımız göller Bölgesine indiler birlikte gezdik kilimli Gölde cadirimizi kurduk. 3. Arkadaş kamp alanımızda kahvaltınin ardından dönüşe geçti . Bizde 3 arkadaş Trans faaliyetimiz için kahvaltınin ardından dinlenmeye koyulduk .