Uludağ Büyük Zirve 2543 mt - Oteller

Photo ofUludağ Büyük Zirve 2543 mt - Oteller Photo ofUludağ Büyük Zirve 2543 mt - Oteller Photo ofUludağ Büyük Zirve 2543 mt - Oteller

November 24, 2019
November 2019

near Sarıalan, Bursa (Türkiye)

Bugün Yeşil Bursa Dağcılık Spor Kulübü olarak toplam 46 kişiyle Kadir SOYALTIN rehberliğinde Öğretmenler Günü münasebetiyle , öğretmenlerimizi zirvede anmak için Beden terbiyesinin önünden yola çıktık.
Hava biraz sisli ve hafif soğuktu, yükseldikçe hızını arttıran rüzgarında etkisiyle ısı iyice düştü.
Eski jeep yolundan ilk 5 km lik yürüyüş bitmeden faaliyete katılan 3 arkadaş yorulup geri dönme kararı aldı. Sonrasında kalan arkadaşlarla maden üzerinden kestirme yapıp Kapı rotasına ulaştık. Yerlerde hafif kar vardı.
Kapı rotası dalı diklik biraz yorsada katılan herkes rasat düzüne çıktı. Rotanın geri kalan 5 km lik bölümü daha kolay fakat rüzgar ve soğukla biraz daha zorlaştı.
Sonuçta 4 saat sonra 12 km yürüyerek Uludağ zirveye ulaştık. Burada bir kulüp uyemizinde katılmasıyla sayımız 43 oldu.
Zirvede önce yemek yedik. Sonrasında seramoni tören ve fotoğraf çekimlerini bitirip zirve defterinide yazıp dönüşe geçtik.
Grubun yarısının ilk zirvesinde olsa kalan gurup uyumlu ve sorunsuzdu. Toplamda dönüşümüz aynı rotadan 3:15 saat sürdü ve başlangıç noktamiza dönüp araçlarla dönüşe geçtik.
Genel toplamda 24 km yürüdük. Hava kararmadan da araçlarımıza ulaştık. Karsız son faaliyet olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra artık yağar... Biz yinede gideriz...