Triggia Mt, Kleino-Triggia 2204m ( Τριγγία )

Photo ofTriggia Mt, Kleino-Triggia 2204m ( Τριγγία ) Photo ofTriggia Mt, Kleino-Triggia 2204m ( Τριγγία ) Photo ofTriggia Mt, Kleino-Triggia 2204m ( Τριγγία )

one day 3 hours 58 minutes
February 24, 2020
February 2020

near Kleinó, Thessaly (Greece)

Τριγγία, Κλεινό - Τριγγία 2204μ

Διαδρομή για την ομώνυμη ψηλότερη κορυφή της Τριγγίας, 2204μ. Η προσέγγιση της κορυφής πραγματοποιείται από τα ΒόρειοΑνατολικά, εκκινώντας από το χωριό Κλεινό ( 890μ ). Η καταγραφή αφορά ανάβαση από το το Νότιο άκρο του χωριού η οποία κερδίζει ύψος ακολουθώντας ήπια πλαγιά με παλαιές αναβαθμίδες καλλιέργειας, σε όμορφο τοπίο. Εναλλακτική επιλογή αποτελεί η προώθηση μετά οχήματος επί χωματόδρομου, μέχρι υψομέτρου 1390μ όπου και εντοπίζεται κτήριο καταφύγιου που δεν χρησιμοποιείται.

Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε με χιονοκάλυψη από υψομέτρου 1550μ και ψηλότερα ( Φεβ. 2020 ), σε μορφή διημέρου, με διανυκτέρευση σε αντίσκηνα σε πλατό σε υψομέτρο 1870μ ΒόρειοΑνατολικά της κορυφής. Η χάραξη της διαδρομής από το πλατό και μέχρι την κορυφή είναι εν μέρη κυκλική και προσαρμόστηκε στις συνθήκες του χιονιού.

Η διαδρομή παρουσιάζει μέτρια δυσκολία αναλόγως της διαδρομής που θα επιλεγεί ψηλότερα του πλατό 1870μ. Αναλόγως με τις συνθήκες του χιονιού, η χρήση crampons - piolet είναι πιθανή.

Νερό δεν συναντήθηκε σε κάποιο σημείο της διαδρομής. Ενδεχομένως όμως να παρουσιάζονται επιλογές, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της Άνοιξης.

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αντληθούν από το κείμενο στα επιμέρους waypoints.

Επισημάνσεις:

- Διαφορετικές διαδρομές στο βουνό της Τριγγίας, όπως και στην αποκομμένη κορυφή Κοριτιάνος Τριγγίας, μπορούν να βρεθούν στους παρακάτω διασύνδέσμους:

Γρηγόρης Τζομάκας
Δημήτρης Βασιλάκης

Afhenas 2100m Amalia-Triggia

Αυχένας μεταξύ των κορυφών Αμαλία και κορυφή Τριγγίας. Ανηφορίζουμε προς τα ΝΔ για την κορυφή.

Amalia 2130m

Ψηλότερο σημείο της ράχης Αμαλία. 2130μ περίπου. Κατηφορίζουμε προς τα ΝΔ προκειμένου να προσεγγίζουμε το διάσελο που χωρίζει Αμαλία και κορυφή Τριγγίας. Υψομετρική διακύμανση 30μέτρων περίπου.

Horafi Kiklosi

Περιφραγμένο χωράφι 910μ υψ. εμποδίζει την άνοδο. Το κυκλώνουμε από τα Νότια σε μονοπάτι. At 39.66623N, 21.44794E

PictographWilderness hut Altitude 4,334 ft

Καταφύγιο Τριγγίας. Κεραία. 1290μ. Συνεχίζουμε σε χωματόδρομο ΝΔ. At 39.66548N, 21.42531E

Kleino

Κλεινό, χωριό κτισμένο σε υψ.860μ.

Koritianos 1912m

Κορυφή Κοριτιάνου με κατεστραμμένο υψομετρικό στύλο. Συναντάμε κυκλική λιθόκτιστη κατασκευή. ( αμπρί ).

Krifo Oropedio

Οροπέδιο στην βάση των κορυφών Αμαλία. Υψ. 1970μ.

Luki

Λούκι ΒΑ προσανατολισμού. Μέτρια κλίση, Κυμαινόμενη δυσκολία αναλόγως των συνθηκών του χιονιού.

Mikri Rahi

Ακολουθούμε ήπια αρχικά ράχη με στόχο την έξοδο στην κορυφογραμμή. Αποφεύγουμε έτσι το βαθύ χιόνι.

Ακολουθώντας τα καλώδια ρεύματος προσεγγίζουμε τον χωματόδρομο, 1200μ υψ. Πλέον τον ακολουθούμε με κατεύθυνση ΝΔ συντομεύοντας συνεχώς μέχρι του οροπεδίου στα 1500μ. At 39.66979N, 21.43104 E

Mon - HmDromos 02

Σε υψόμετρο 1500μ ακολουθούμε πιστά τον χωματόδρομο διασχίζοντας το οροπέδιο προς τα Νότια.

Monopati Traversa

Ακολουθούμε ίχνος μονοπατιού σε τραβέρσα προς τα ΒΔ προκειμένου να ανέλθουμε σε κρυφό οροπέδιο.

Stani / Monopati

Αφού προσπεράσουμε την στάνη εγκαταλείπουμε τον χωματόδρομο για ευκρινές κτηνοτροφικό μονοπάτι που κινείται Νότια. Αφού διασχίσουμε ρέμα και στην συνέχεια χμδρομο προσεγγίζουμε το πλατό στα 1870μ.

Oropedio 1500m

Προστατευμένο οροπέδιο σε υψόμετρο 1500μ με εποχιακό ρυάκι. Εκμετάλλευση του από κτηνοτρόφους.

Παρεκκλήσι σε ράχη Νότια του χωριού. Συνεχίζουμε σε μονοπάτι προς τα ΒΔ. At 39.66617N, 21.44924E

PictographFountain Altitude 0 ft

Pareklisi Notio Akro Horiu

Παρεκκλήσι στο Νότιο άκρο του χωριού. Πηγή. Τέλος ασφαλτόδρομου. Ξεκινάμε την πεζοπορία είτε επί του χωματόδρομου προς τα Δ, είτε προς τα ΒΔ σε άσφαλτο κ στην συνέχεια μονοπάτι.

Plagia

Πλαγιά Ανατολικού προσανατολισμού. Μέτρια κλίση, Κυμαινόμενη δυσκολία αναλόγως των συνθηκών του χιονιού.

Plato 1870m Camp

Εκτενές πλατό με μικρές λάκκες. Φυσικό μπαλκόνι. Υψ. 1870μ. Χρησιμοποιήθηκε σαν σημείο Δ/ν.

Rahi Amalia

Πραγματοποιούμε έξοδο στην ράχη Αμαλίας. 2100μ. Συνεχίζουμε σε βατή ράμπα προς τα Νότια.

Συντομεύουμε την στροφή του χωματόδρομου ακολουθώντας μονοπάτι σε ρεματιά. Κατεύθυνση Δ και στην συνέχεια Ν. 1220μ. At 39.66863N, 21.42997E

Sintomefsi 02

Συντομεύουμε τις στροφές του χωματόδρομου που ανηφορίζει προς τα ΝΔ. 1300μ εως 1500μ. Διακλαδιζόμενα κτηνοτροφικά μονοπάτια. Βατό πεδίο. Εποχιακές μικρές λίμνες.

Προαιρετικά, αποφεύγοντας την συνέχεια της ράχης τραβερσάρουμε προς τα ΝΔ. Μέτρια κλίση.

Triggia 2204m

Η ψηλότερη κορυφή της Τριγγίας. Online camera. Υψομετρικός στύλος ΓΥΣ. Τετράδιο κορυφής.

Vati Plagia

Βατή πλαγιά, αναβαθμίδες από παλαιότερες καλλιέργειες. Συνεχίζουμε Δυτικά επιλέγοντας διακλαδιζόμενες κτηνοτροφικές ατραπούς.