ΤΡΙΑ ΣΥΝΟΡΑ-ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΗ-ΝΤΕΛΗΔΗΜΙ (2163μ)

Photo ofΤΡΙΑ ΣΥΝΟΡΑ-ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΗ-ΝΤΕΛΗΔΗΜΙ (2163μ) Photo ofΤΡΙΑ ΣΥΝΟΡΑ-ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΗ-ΝΤΕΛΗΔΗΜΙ (2163μ) Photo ofΤΡΙΑ ΣΥΝΟΡΑ-ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΗ-ΝΤΕΛΗΔΗΜΙ (2163μ)

October 2, 2016
October 2016

near Kavákia, Central Greece (Greece)

Ανάβαση στο Ντεληδήμι Αγράφων από τα Τρία Σύνορα μεταξύ Πετρίλου Αργιθέας και Τροβάτου Ευρυτανίας.
Αφήνεις τα αυτοκίνητα στις κεραίες στα Τρία Σύνορα και ακολουθείς για 1.5 χλμ. το δρόμο που φεύγει δεξιά (δυτικά). Σε μια στανη (πέτρινο κυκλικό μαντρί) με μια ποτίστρα αφήνουμε τον δρόμο και αρχιζουμε να ανηφορίζουμε κατευθυνόμενοι προς το Τσμί (Κοκινόλακκες στους χάρτες). Τραβερσάρουμε το Τσμι κινούμενοι Ν-ΝΔ και φτάνουμε σε ένα μικρό διάσελο και ανηφορίζουμε. Μολις φτασουμε στην μικρή κορυφούλα φαινεται η ράχη της αφορισμένης και το Ντεληδήμι στο βάθος. Κινούμαστε ολόρραχα ΝΔ, στην Αφορισμένη και στο τέλος της πρέπει να κατεβούμε (με πολλή προσοχή) καμια 40ρια μέτρα χαμηλότερα και αριστερα στα και τραβερσάροντας νοτιοανατολικά την κορυφογραμμή να ανηφορίσουμε (επίσης με προσοχή στο Ντεληδήμι). Το τελευταίο κομμάτι μετά την Αφορισμένη θέλει προσοχή επειδή είναι απότομο και με πολλές σάρες.
Η επιστροφή από τον ίδιο δρόμο εκτ΄ςο και αν κάποιος επιλέξει να κατηφορίσει νότια και να φτάσει σε μια στάνη με ποτίστρα που φαίνεται καθαρα και να βγει στον χωματόδρομο που πάει προς το Τροβάτο και πίσω στα Τρία Σύνορα.

Διάσελο στον δρόμο μεταξύ Τροβάτου και Πετρίλου. Αρχή της ανάβασης

Σημείο που εγκαταλείπουμε τον χωματόδρομο και μπάινουμε στο μονοπάτι που οδηγεί προς τις Κοκκινόλακες. Έχει ένα κυκλικό πέτρινο μαντρί, ένα καλυβάκι και μια ποτίστρα.

Διάσελο

η ψηλότερη κορυφή στην ράχη της Αφορισμένης