Trebevic ( via ferrata )

7 hours one minute
June 4, 2017
June 2017

near Knjeginjac, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Opšte upute: Polazi se od Napretkovog doma prema podnožju Bijele stijene.  Poslije samo kilometar lagane šetnje kroz gustu šumu stiže se u podnožje stijene. Prvi dio je malo laganiji, a u slučaju obilnih kiša zna biti prilično blatnjav i klizav. Drugi dio ferate je malo atraktivniji jer se izađe na čistinu gdje se, oko 50-ak metara ispod, vide vrhovi guste borove šume. Uspon nije pretjerano zahtjevan, i ukoliko se poštuju pravila osiguravanja ne bi trebalo biti  problema.  Do vrha treba otprilike sat vremena lahanog penjanja.

Izlaskom sa feratte nastaviti do vrha stijene te se u šumi uključiti na skromno markiranu stazu koja vodi do bolje markirane staze Dobra voda-Zapadni greben. Ići desno i nakon 150m preći cestu slijedeći markaciju. (moguć obilazak obližnjih artiljerijskih austrougarskih položaja) Markacija vodi dalje na zapadni greben, do vrha Sofe.

Dalje prema istoku ići iskrenuti lijevo u crnogoričnu šumu, slijedeći markaciju. Serpentinama do Dobre vode, kod koje skrenuti lijevo ispod ruševine planinskog poštanskog odmarališta i uključiti se na stazu prema domu Napredak, koja vodi pored izvora "Tri budalaša".

Oprema: Kaciga, alpinistički pojas i ferata komplet (može i prusika sa dva karabinera). Standardna planinarska oprema.

Sigurnosne informacije: Prilikom penjanja Via ferrate obavezno je korištenje zaštitne opreme: kaciga, alpinistički pojas i ferata komplet (može i prusika sa dva karabinera).  Nema opasnosti od mina.