تنگاب نِیچِرو بازگیر و چِنگو و در نهایت تنگاب

Photo ofتنگاب نِیچِرو بازگیر و چِنگو و در نهایت تنگاب Photo ofتنگاب نِیچِرو بازگیر و چِنگو و در نهایت تنگاب Photo ofتنگاب نِیچِرو بازگیر و چِنگو و در نهایت تنگاب

January 1, 2021
January 2021

near Khāder, Fars (Iran)

مسیر تنگاب به نِیچِرو ، بازگیر به چِنگو و در نهایت باز گشت به تنگاب
بعد از برنامه ریزی های انجام شده صبح ۵.۴۵ دقیقه از جهرم به سمت تنگاب حرکت کردیم و بعد از رسیدن به تنگاب مسیر را به سمت غرب تغیر دادیم و بعد از پیمایش ۴ کیلومتر وارد دره گلوتار شدیم و تا آخر دره به سمت جنوب پیمایش را ادامه دادیم تا ته تنگ و در آخر تنگ باز مسیر را به سمت غرب و به سمت نیچرو تغیر مسیر دادیم در اینجا ما به یک حلقه چاه و یک کومه عشایری برخورد کردیم( نقطه های ۴ تا ۷) و در نهایت به سمت جنوب ادامه مسیر دادیم و بعد از ۱کیلومتر مسیر را به سمت غرب ادامه دادیم و به سمت باز گیر حرکت کردیم( نقطه شماره ۹) و بعد از نوشیدن آب و برداشتن آب از چاه مسیر را به سمت شمال و به سوی چِنگو ادامه دادیم توجه کنید که حتما دقیقا از وسط دره حرکت کنید و به سمت راست و چپ حرکت نکنید و در آخر مسیر به سمت شرق حرکت کنید و سنگ چین ها رو ادامه کنید(نقطه ۱۰) و در نهایت مسیر سنگ چین ها رو به سمت شرق و اول تنگاب ادامه دادیم توجه کنید مسیر پُر از سنگ چین ها هست مخصوصا از چنگو به تنگاب و سنگچین هو رو ادامه کنید آب های خوب و قابل شرب این مسیر تنگاب( نقطه ۲)نیچرو (نقطه۶) آب بازگیر(نقطه ۹) اب چنگو(نقطه۱۰)