Θρακομακεδόνες - Μπάφι - Φλαμπούρι - Φλαμπούρακι - Θρακομακεδόνες

Photo ofΘρακομακεδόνες - Μπάφι - Φλαμπούρι - Φλαμπούρακι - Θρακομακεδόνες Photo ofΘρακομακεδόνες - Μπάφι - Φλαμπούρι - Φλαμπούρακι - Θρακομακεδόνες Photo ofΘρακομακεδόνες - Μπάφι - Φλαμπούρι - Φλαμπούρακι - Θρακομακεδόνες

January 19, 2021
January 2021

near Párnis, Attica (Greece)

Όταν κάναμε την διαδρομή είχε χιόνι σε όλη την διαδρομή σχεδόν πράγμα που μας καθυστέρησε λίγο στον χρόνο αλλά και μας κούρασε.

Ξεκινάμε από Θρακομακεδόνες σημείο κατατεθέν για έναρξη διαφόρων πορειών της Πάρνηθας με κατεύθυνση προς το καταφύγιο Μπάφι από ξεκάθαρα και πολύ καλά σηματοδοτημένα μονοπάτια.

Επιστροφή ανατολικά χωματόδρομος και μετά νότια να περάσουμε το καταφύγιο Φλαμπούρι, κατεβαίνουμε Κορυφή Φλαμπούρακι και κατάβαση μέχρι Θρακομακεδόνες.

Η κατάβαση από Κορυφή Φλαμπούρακι μέχρι Θρακομακεδόνες σε κάποια σημεία σε ζορίζει να βρεις που είναι το επόμενο σημάδι ειδικά προς το τέλος, φουλ χρήση του γι αυτό είναι καλύτερα να γίνει με ανάποδη σειρά η πορεία κατά την άποψή μου.