صعود به کلار،گندمان

July 7, 2023
July 2023

near Katak-e ‘Olyā, Chaharmahal and Bakhtiari (Iran)

امروزجمعه ،شانزدهم تیرماه۱۴۰۲ساعت۴:۳۰ازروستای کچوییه به اتفاق محسن(پسرعموم)وپسرش آقاجواد،به مقصد کلارباخودروی شخصی حرکت کردیم،ساعت ۵:۳۰پای کوه رسیدیم (ازمسیرروستای حسین آباد)بلافاصله کوله هاروبسته وحرکت کردیم کمی بعدتمرینات کششی روانجام دادیم ونکات مهم واولیه کوهنوردی روبه کوهنوردنوجوان آموزش دادم وسپس حرکت راادامه دادیم،ساعت حدود ۷:۴۵به سرچشمه جویباری که تاباغ گردوی آقای خسروی ادامه داره رسیدیم،پس ازصرف صبحانه مسیرروادامه دادیم تااینکه ساعت ۱۰:۵۰به دریاچه رسیدیم وخداروشکرکوهنوردنوجون هم بسلامت وبدون مشکل به دریاچه رسید،کمی تنقلات وخوراکی خوردیم وبه سگهای گله که متاسفانه گرسنه بودندهم کمی نان دادیم،یک گروه دونفره هم اونجابودند وجالب اینکه درحال پخت پیتزابازغال وقابلمه بودند!!!قبل ازبررگشت درپی تعارف اونا،یک فنجان چای آلبالوباهم خوردیم وساعت ۱۱:۳۵راه فرود رادرپیش گرفتیم، ساعت حدود ۱۴:۳۰به باغ گردویی رسیدیم،آقامحسن مشغول تهیه نیمروشدومنم باپسرش استراحت کردیم!!!بعدش به اتفاق نهار روخوردیم ویکی دوساعت هم استراحت کردیم تا ازتابش خورشید درامان باشیم حدودساعت ۱۷:۴۵به طرف پارکینگ حرکت کرددیم،ساعت۱۸:۴۴به پارکینگ رسیدیم وبسلامتی وخوبی وخوشی این برنامه هم به پایان رسید.