Photo ofSant Privat d'en Bas: Refugi Emili Triadur, Puig dels Llops(1485mts), Puigsacalm (1514mts) Salt del Sallent,Pla d'en Xurri(620m) Photo ofSant Privat d'en Bas: Refugi Emili Triadur, Puig dels Llops(1485mts), Puigsacalm (1514mts) Salt del Sallent,Pla d'en Xurri(620m) Photo ofSant Privat d'en Bas: Refugi Emili Triadur, Puig dels Llops(1485mts), Puigsacalm (1514mts) Salt del Sallent,Pla d'en Xurri(620m)

November 11, 2022
November 2022

near Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

Bona nit a tothom( el desnivel está malament abaix el bo)
Avui la caminada/excursió le fet em el grup muntanyenc de M&M ,un grup molt guapo que uns quants ens coneixíem i uns quants....no.. i entre tots em assolit el nostre objectiu
Una part del recorregut ja el coneixia però la part més maca..!! no..!!
Faré cinc cèntims del recorregut i tinc de fer un incís de recalcar que jo només penjo deu fotos i quan fas un repàs de les imatges dels altres companys,és molt difícil triar....
Sortida del aparcament del Pla d'en Xurri(620mts,) només començar tenim una pujada "de Collons"...!
Quant arribem al santuari de Les Olletes(1270) ja encarem cap el cim del Puig dels Llops i d'aquí cap el Puigsacalm de 1515.mts ..! Quatre fotos i aball....; ara ja començem a baixar per un tros " durillo.., durillo de collons, però a valgut la pena per admirar el majestuós"Salt de Sallent," que la part alta està a 1035 mts i la part baixa està a 700....,!! mols pocs metres de desnivell per lo dur que a sigut la baixada
Ara pasem per la font "d'aigua fresqueta" de la Font del Roc i d'aquí cap el cotxe i del cotxe a fer un soparet a Sarrateix......!!!