Refugi Respomuso- Coll Tebarrai- Coll Pondiellos- Agulla Pondiellos- Cresta Arguallas- Refugi Casa de Piedra.

April 15, 2015
July 2014

near Sallent de Gállego, Aragón (España)

Dia 6 de 6 de la Volta Pirineus Francès Espanyol.

Introducció:
18-07-2014.- Després de dos dies intensos fent el Balaitous i la cresta de la Frondella, avui no serà menys.
El dia es presenta llarg ja que a més de la travessa cap el refugi Casa de Piedra, fem uns quants pics i després tenim tres hores en cotxe per tornar a casa.
El temps ha estat bo, encara que al inici de la cresta de Argualas ha començat a ploure i havia risc de tempesta, la qual cosa ens ha fet dubtar si fer-la o no.
Al final ens hem mullat una mica, la tempesta s'ha desviat cap el nord i hem pogut fer la ruta tal com teníem prevista.
Degut a una zona que hem trobat glaçada a la baixada del Tebarrai, no hem pogut fer la travessa horitzontal per sota la marmolera dels Infiernos cap a Pondiellos, hem baixat més de la compta i hem tingut que remuntar 200m. pel costat nord de la cascada de Pondiellos cap els Ibons de Pondiellos.

Descripció:
06:57 2115m.- Sortim del Refugi de Respomuso direcció sud-est. Seguim marques de Gr.
Pugem el turonet i baixem cap el riu...