Ref Bujaruelo - Taillón - Serradets / Serradets - Góriz - Parking Ordesa

Photo ofRef Bujaruelo - Taillón - Serradets / Serradets - Góriz - Parking Ordesa Photo ofRef Bujaruelo - Taillón - Serradets / Serradets - Góriz - Parking Ordesa Photo ofRef Bujaruelo - Taillón - Serradets / Serradets - Góriz - Parking Ordesa

one day 8 hours 40 minutes
May 7, 2016
October 2015

near Torla, Aragón (España)

Dia 30/09/15:
Sortida des del refugi de Bujaruelo a les 8h, dinar en el refugi de Serradets (no estava guardat), ascensió al Taillón (3144m.) passant per la bretxa de Roland i tornada al refugi de Serradets cap a les 17.30h. Grampons recomanables en alguns trams a partir de Serradets, encara que només els vam utilitzar en una part del descens. Nit en el refugi de Serradets.

Dia 01/10/15:
Sortida de Serradets a les 8.15h aprox. Des de la bretxa de Roland vam intentar baixar pel pas dels Sarrios però està mal senyalitzat i no vam trobar el camí (tot i que hi ha moltes fites, de vegades estan en direccions oposades). Vam perdre molt de temps i energia en un descens improvitzat,és per això que recomane NO SEGUIR EL TRACK en aquesta primera part de descens brusc. La part de després fins a Góriz és més suau i llarga. Dinar al refugi de Góriz (estava guardat) cap a les 13.15 h. Després, llarg i bonic descens seguint el GR11 tot el temps fins a l'aparcament de la pradera d'Ordesa a les 17.00h aprox. (En autostop vam anar des d'aquest aparcament fins el refugi de Bujaruelo, on teníem el cotxe aparcat)