قله‌ی کلوگان(اورجین) از ۲مسیر

October 19, 2019
October 2019

near Ammāmeh-ye Soflá, Tehrān (Iran)

این ۲مسیر برای زمستون مناسب نیستند.

برنامه از انتهای رستای امامه‌ی پایین شروع شد،قله از مسیر شرقی صعود شد و فرود از مسیر شمال شرقی بود و نهایتا در روستای گلوگان خاتمه پیدا کرد.قبل از ویپوینت قله‌ی فرعی یه سنگ بود دنبال راهی برای گذر از اون یه بار رفتم سمت چپش که راه نداشت و پرتگاه بود ،از سمت راستش گذر کردم.برای همین اونجا کمی دور خودم چرخیدم که توی ترک مشخصه مشکلی نیست شما مستقیم از سمت راستش گذر کنید.متاسفانه فراموش کردم اونجا ویپوینت بزنم

نکته‌ی دیگه اینکه مسیر رفت از مسیر برگشت بهتر و بی‌خطرتر بود.این دو مسیر مناسب زمستان نیستند.جبهه‌ی شمالی برای زمستون بهتره.
برنامه ساعت ۱۷ تموم شد(۱۰ساعت) ولی ترک رو دیر قطع کردم.

امامه‌ی پایین۶:۴۰

مستقیم میره روستای کلوگان

ساعت ۸ دوراهی به سمت چپ

سمت راست یه نردبان هست که مسیر شمال شرقی هست که ازش برگشتم. . سمت چپ مسیر شرقی هست.اونجا چشمه و محل مناسبی برای کمپینگ هست از اون پشت(به سمت جنوب) مسیر شروع میشه

قله‌ی فرعی ۱۱:۳۵

اون گرده سنگی که گفتم پایین این قله‌ی فرعی هست که متاسفانه فراموش کردم ویپوینت بزنم