قله اوریم ۱۴ تیر ۹۸

July 7, 2019
July 2019

near Sūlīn, Māzandarān (Iran)

شما میتوانید شرح کامل گزارش را در سایت www.hivahook.ir بخوانید.
این برنامه در روز چهاردهم تیرماه نودو هشت برگزار شد .تنوع مسیر و اینکه بین جنگل و دشت مدام جابجا میشدیم از قشنگی های این برنامه بود .توصیخ میشه این برنامه به صورت گروهی اجرا بشه و از انفرادی اجرا کردن اون پرهیز بشه .
مسیر دسترسی :جاده فیروزکوه -ابتدای سوادکوه -دور برگردان بعد از پل ورسک -تابلو روستای سل بن -روستای سل بن
:شرح مسیر صعود
برای صعود ما ابتدا ماشین رو در روستا پارک کردیم .از جاده خاکی بالا روستا ادامه دادیم تا به ریل راه اهن رسیدیم .از اینجا به بعد وارد جنگل شدیم و با جهت گیری به سمت بالا خودمون رو به مسیر پاکوب رسوندیم که از سمت پایین روستا میومد . مسیر و ادامه دادیم تا به جاده ماشین رو رسیدیم که با ادامه این جاده به کنار پل چوبی کوچکی رسیدیم .پل چوی را رد کرده و این بار در یه راه پاکوب دیگه به سمت بالا ادامه دادیم تا به امامزاده ای رسیدیم . بعد از صرف صبحانه مسیر رو به سمت دکل های برق تغییر دادیم تا به جاده خاکی برسیم .مسیر جاده خاکی رو به سمت قله ادامه دادیم .در اینجا چند جا وجود داره که راه چند راهی میشه که باید جاده زیر دکل ها رو ادامه داد . با پایان جاده با یه شیب تند میتوان خودمونو به
قله برسونیم.
نکات برنامه :
۱-در طول مسیر درکنار امام زاده و در کنار خانه های روستای زیر دکل برق چشمه و شیرآب وجود داشت.
۲-آنتن ایرانسل در طول مسیر مدام قطع و وصل میشد .
۳-جای پارک در درون روستا وجود داشت .