قله ریز آب منطقه ی میانکوه شهرضا

March 31, 2021
March 2021

near Jarm Afshār, Isfahan (Iran)

قله ریز آب

شروع حرکت کو ماکو شهرضا... چشمه کوماکو

محل قرار دادن ماشین‌ها... در اینجا تانکر آب قرار دارد و چشمه.. افرادی که نیاز به اب داشتند اینجا بطریها را پر آب کردند

سر گردنه بین دو کوه

کوه سمت غرب که دست راست میشود، کوه هدف هست و چون دست به سنگ هستش وارد دره سمت راست میشیم

اینجا دوراهی میشه... سمت راست برای رفتن به دره و قله .... سمت چپ داخل تنگ یک چشمه قرار داره ولی به اون سمت نرفتیم.. امسال بارندگی بسیار کم بوده و چشمه ها و ابشارهای فصلی حتی در ماه فروردین هم بی آب بود

Photo ofداخل دره سمت راست را ادامه دادیم... چشمه داخل تنگ سمت چپ را به علت زمانگیر بودن نرفتیم ببینیم Photo ofداخل دره سمت راست را ادامه دادیم... چشمه داخل تنگ سمت چپ را به علت زمانگیر بودن نرفتیم ببینیم

محل آبشار که خشک بود.. برنامه 12فروردین 1400

سنگاب بزرگ

قله

دره پشت تنگ... مسیر برگشت از دست چپ و برخلاف مسیر رفت بود.. به سمت جنوب غربی ادامه دادیم و وارد تنگ ریزشی که سمت جنوب قله بود و برعکس مسیر رفت بود شدیم... دره ریزشی بود و پاکوبی هم وجود نداشت

کف دره محل اطراق و ناهار

دره ریزشی بود و بدون پاکوب.. کف دره برای ناهار و استراحت ایستادیم.. در واقع از این مسیر کامل منطقه را دور زدیم تذکر... فقط ابتدای مسیر چشمه و تانکر آب وجود داره.. حتما آب فروان با خودتون ببرید