قله های سرکوه و عباسعلی از روستای کمر پشت

Photo ofقله های سرکوه و عباسعلی از روستای کمر پشت Photo ofقله های سرکوه و عباسعلی از روستای کمر پشت Photo ofقله های سرکوه و عباسعلی از روستای کمر پشت

September 30, 2019
September 2019

near Bālā Do Āb, Māzandarān (Iran)

بخوانید www.hivakooh.ir شما میتوانید شرح کامل گزارش را در سایت
ارتفاع قله سرکوه :۲۵۲۵
ارتفاع قله عباسعلی:۲۲۸۲
ارتفاع مبدا صعود:۱۵۹۰
مدت زمان برنامه ۹ ساعت
مسیر دسترسی :جاده فیروزکوه -بعد از ورسک -بعد از روستای اوریم -سمت راست جاده -تابلوی روستای کمر پشت
شرح برنامه : برای اجرای این برنامه باید به روستای کمر پشت رفت و از مسیر خاکی بالای جاده تا کلبه چوبی رفت .مسیر سمت راست کلبه چوبی به سمت قله سرکوه و مسیر سمت چپ به سمت قله عباسعلی میره . مسیر سمت راست قله را ادامه داده تا نیمه ای مسیر پاکوب هست و لی در ادامه پاکوب محو میشه و باید خودتوت رو به شت بعد از جنگل برسونید . در اینجا به کمک ترک باید قله را پیدا کرد ولی بلندترین قله اون منطقه سرکوه هست ، بعد از رسیدن به سرکوه به سمت شرق رفته و از روی خطالراس بعد از حدود یک ساعت و نیم پیاده روی به امام زاده عباسعلی میرسید . برای مسیر برگشت باید به سمت کلبه چوبی و پایین دشت رفته که بهترین مسیر مسیر دره هست .بعد از رسیدن به کلبه چوبی میتونید از مسیر پاکوب سمت راست خودتون رو به روستا برسونید .م
نکات برنامه :
۱-آنتن ایرانسل و همراه اول در بعضی جاها بود و بعضی جاها هم نبود
۲-محل کمپ زدن کنار کلبه چوبی و روی خطالراس و کنار امام زاده وجود داره .
۳-چشمه ای در مسیر وجود نداشت ولی مخزن آب در کنار امام زاده بود که میتونید از آن استفاده کنید

روستای کمر پشت

جواد جان پیشنهاد میکنی که اول سرکوه صعود بشه یا عباسعلی؟

• Photo of javadsarkhosh
    javadsarkhosh Oct 3, 2023

سلام مسیر فرود قله عباسعلی مسیر راحت تری برای پایین اومدن هستن و پاکوب مشخص داره ....با توجه به کوتاهی روزها و مسیر بکر تر قله سرکوه من پیشنهاد میکنم از سرکوه صعود کنید و از عباسعلی فرود بیاید