قله هفت خوان البرز

July 2, 2018
June 2018

near Āzādbar, Alborz (Iran)

برنامه صعود به قله هفت خوان البرز
ساعت 5 صبح مقابل باشگاه برین مهر قرار داشتیم، به دلیل تاخیر راننده ساعت 5:30 حرکت کردیم و از جاده چالوس به سمت کهنه ده رفتیم. در مسیر به دلیل تصادف 1 ساعت ترافیک داشتیم و به همین دلیل ساعت 8 صبح به انتهای جاده دسترسی به مسیر و ابتدای کاررسیدیم. با جمع کردن کوله ها ساعت 8:15 حرکت به سمت قله با 10 نفر آغاز شد.

پس از 1:15 دقیقه طی مسیر برای صبحانه در پناه یک سنگ توقف داشتیم و پس از 20 دقیقه حرکت مجدد آغاز شد. به دلیل عدم آمادگی دو نفر از همنوردان آقای کریمی از گروه جدا شد تا به این دوستان برای صعود کمک کند. البته همین جدایی روز سختی رو برای ایشون رقم زد.

پس از طی مسیری مطابق فایل جی پی اس و عبور از دامنه ای بسیار پرشیب ساعت 14 تمام اعضای تیم به قله رسیدند و برای فرود نیز مسیری متفاوت انتخاب شد.

• Photo of moradiehsan
    moradiehsan Jul 2, 2018

به دلیل اتمام شارژ دستگاه جی پی اس، نیم ساعت آخر مسیر فرود تو ترک نیست ولی مشکلی هم ایجاد نمی کنه چون انتهای مسیر ماشین رو با چشم معلوم هست.